تور گرجستان ارزان: پکینی، خیابانی معروف برای خرید در تفلیس

به گزارش مجله خزرکوه، مسافر تفلیس هستید؟ می خواهیم شما را یک راست به اصلی ترین خیابانی که باید به آن بروید یعنی؛ خیابان پکینی بفرستیم! اگر برای شما سوال است که چرا می گوییم یک راست به این خیابان بروید در جواب باید بگوییم که در خیابان پکینی تفلیس می توانید انواع و اقسام مراکز خرید مختلف و فروشگاه های جورواجور و تعداد زیادی رستوران و کافه را در کنار هم داشته باشید! در این مقاله می خواهیم برای شما شرح دهیم که چرا خیابان پکینی برترین گزینه برای خرید کردن است، چه ساعت هایی باید به این خیابان بروید تا دست پر برگردید، برترین رستوران ها و کافه های پکینی کدام ها هستند و دست آخر این که چطور به این خیابان بروید را برایتان شرح دهیم. خیلی وقت ها هم پیش آمده که شما به شهری رفتید و برای پیدا کردن هر کدام از این جاها وقتتان تلف شده و نتوانستید از دیگر مکان های مقصدتان ملاقات کنید. به همین دلیل ما امروز در خبرنگاران می خواهیم تا این خیابان مهم در تفلیس را به شما معرفی کنیم پس، با ما همراه باشید.

تور گرجستان ارزان: پکینی، خیابانی معروف برای خرید در تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

خیابان پکینی چرا معروف شد؟

خیابان پکینی (pekini street) در شهر تفلیس از آن دسته خیابان هایی است که همه چیز را به صورت یک جا در خودش دارد. از مغازه های مختلف و مرکز سرگرمیی های متنوع گرفته تا انواع و اقسام هتل ها و کافه و رستوران ها همگی با هم در این خیابان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کار همه را راحت نموده اند. از این ها که بگذریم بالاتر سوال پرسیدیم که اصلا چرا مکانی به نام پکینی در تفلیس معروف شد؟ جواب این سوال را باید در میل هر مسافری در مقصدش به خرید و سرگرمی کردن جستجو کرد. هم من و هم شما اصولا اولین انتخابمان این است به جایی برویم که مغازه های مختلفی مثل لباس فروشی ها، فروشگاه های کیف و کفش، انواع مغازه های مختلف فروش صنایع دستی در گرجستان و حتی انواع طلا و جواهر فروشی ها را در کنار همدیگر داشته باشیم. علاوه بر این مغازه های مختلف، انواع رستوران ها و کافه های مختلف و هتل های گوناگون هم در خیابان پکینی تفلیس هست، با این حساب چرا نباید این خیابان مخصوصا برای گردشگرها جای معروفی باشد؟!

در خیابان پکینی چه چیزهایی می فروشند؟

در این منطقه از تفلیس می توانید انواع و اقسام وسایل وسایل مختلف را پیدا کنید. کالاهای مختلفی از لباس های محلی و سنتی مردانه و زنانه گرجستانی، صنایع دستی، انواع لباس های مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه، زیورآلات مارک دار و غذاهای خیابانی را خریداری نمایید. البته مغازه های کتاب فروشی، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و موبایل و یا حتی اسباب بازی فروشی هم در خیابان پکینی برای خرید کردن موجود است. در این خیابان نمایندگاه برندهای معروف و بین المللی مثل؛ بنتون، پوما، کالینز و ریباک اشاره کنیم. البته می توانید برندهای مقرون به صرفه و یا فروشگاه هایی که اجناس متنوع اما با با قیمت پایین تری را می فروشند را در دسترس خود داشته باشید. از فروشگاه های مقرون به صرفه قیمت تفلیس در این خیابان می توانیم از فروشگاه I Love Moda Lux را برای شما مثال بزنیم. از مغازه های معروف پکینی هم می توانیم به فروشگاه طلا و جواهر Mandarina، فروشگاه لباس زنانه ORSAY و یا عطر فروشی Voulez-Vous اشاره کنیم.

چه زمانی به این خیابان برویم؟

برای رفتن به خیابان پکینی تفلیس برترین زمانی که به شما پیشنهاد می کنیم، ساعت 10 صبح به بعد است زیرا مغاره ها و فروشگاه هایی که در این منطقه فعالیت می نمایند اصولا بیشتر آن ها از ساعت 10 صبح تا نهایت بین 10 تا 11 شب باز هستند. البته کافه ها و رستوران هایی در این منطقه وجود دارند که تا ساعت 1 الی 2:30 بعد از نیمه شب هم فعالیت می نمایند.

به کدام رستوران در منطقه پکینی برویم؟

یکی از ویژگی هایی که این خیابان دارد و باعث معروفیت آن شده، وجود رستوران ها و کافه های مختلف با منوهای متنوع است که اتفاقا تعدادشان هم بسیار زیاد و مختلف است. در ادامه بعضی از این رستوران ها و کافه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین چیپس و لیمونادهای تفلیس در رستوران گرونر!

رستوران گرونر (Gruner) در خیابان پکینی تفلیس در اصل یک رستوران آلمانی در مهم ترین منطقه مخصوص خرید در این شهر است که با ایجاد محیطی محبت آمیز و خودمانی برای مشتریانش اوقات خوبی را رقمی می زند. گرونر برای وعده های صبحانه، ناهار و شام باز است و طبق گفته بیشتر کسانی که به این رستوران رفته اند، چیپس و لیمونادهای آن خیلی خوشمزه است. آدرس: Gagarini Square (41 Pekini Str.), Tbilisi, 0160, Georgia

پیشنهادی برای هواداران غذاهای ایتالیایی، رستوران گراند 84

رستوران گراند 84 (Ground 84) که در خیابان پکینی تفلیس قرار گرفته، انتخاب خوب و مطمئنی برای کسانی است که بدشان نمی آید که در قلب تفلیس با ایجاد یک پارادوکس مجذوب کننده، غذاهای ایتالیایی و یا اروپایی بخورند! این رستوران از ساعت 8 صبح تا 11 شب باز است و در وعده های صبحانه، ناهار و شام خدمات غذایی ارائه می دهد. آدرس: Pekini Ave, Tbilisi 0171, Georgia

غذای چینی خوشمزه در رستوران سیانگ گان

و اما می رسیم به معرفی مختصر یک رستوران چینی به نام سیانگ گان (Siang-gan) که منویی کاملا پر شده از غذاهای چینی و آسیای شرقی دارد. این رستوران برای وعده های ناهار، شام و میان وعده خدمات غذایی ارائه می دهد و از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است. آدرس: , Pekini Ave, Tbilisi, Georgia

برترین بستنی فروشی تفلیس، لوکا پولار

اگر در تفلیس هوش بستنی کردید حتما به بستنی فروشی لوکا پولار (Luca Polare) در خیابان پکینی سر بزنید. بستنی های خوشمزه لوکا پولار همواره تازه هستند و حتی افرادی هم که گیاه خوار هستند می توانند از این بستنی ها نوش جان نمایند. صبح، ظهر، شب و هر وقت دیگری که به این بستنی فروشی بروید، می توانید با دستانی پر از بستنی برگرید و کلی از طعم شیرین و خاص این خوراکی خوشمزه لذت ببرید. این بستنی فروشی تا ساعت 1 بامداد باز است. آدرس: a Pekini Ave, Tbilisi, Georgia

چطوری به خیابان پکینی برویم؟

راه های مختلفی برای رفتن به خیابان پکینی تفلیس وجود دارد که از بین همه آن ها استفاده از اتوبوس با داشتن 3 ایستگاه در خیابان های شماره 5، 33 و 46 پکینی به صرفه تر به نظر می رسد. اگر بخواهید که از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به این خیان بهره ببرید، 6 راه جهت مختلف برای شما وجود دارد که سه جهت از بین آن ها شما را زودتر به مقصدتان می رساند که ما آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

جهت شماره 1 از برج اسکار آغاز می گردد و با استفاده از متروی خط 1 تفلیس و اتوبوس شماره 87 می توانید در عرض 32 دقیقه به این خیابان برسید. جهت شماره 2 از هتل کروز تفلیس است که با استفاده از اتوبوس شماره 46 و خط 2 متروی تفلیس شما را در عرض 33 دقیقه به این خیابان می رساند. جهت شماره 3 از هتل تفلیس قدیم است که با استفاده از خط 1 مترو و اتوبوس شماره 87 تفلیس و بعلاوه پیمودن مقداری پیاده شما را به پکینی خواهد رساند.

این توصیه ها را درباره خیابان پکینی جدی بگیرید!

  • تقسیم بندی های این خیابان به صورت عددی است. به طور مثال هم خیابان شماره 5 پکینی داریم و هم خیابان شماره 44 پکینی.
  • در این خیابان و منطقه ها اطرافش هتل های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید برای از بین آن ها بهره ببرید.
  • ممکن است بعضی از اجناسی که در این خیابان برای فروش عرضه می شوند تقلبی باشد بنابراین حواستان را کاملا جمع کنید.
  • در این خیابان چانه نزدن ممنوع است! مطمئن باشید که هر چقدر هم که تخفیف گرفته باشید، هم شما و هم فروشنده در نهایت برد نموده اید پس، تا جایی که می گردد تخفیف بگیرید.

سخن پایانی!

ما در این مطلب درباره این که شما برای خرید کردن به کدام خیابان تفلیس بروید و اصلا این خیابان چرا معروف شد، چه فروشگاه هایی دارد، رستوران های معروفش کدام ها هستند و اصلا چطور باید به آن رفت صحبت کردیم. حتی برای شما نکاتی را هم بازگو کردیم که با این که مهم هستند اما شاید کمتر به چشم بیایند. حتی برای این که در این شهر چگونه امور سفر خودتان را بهتر مدیریت کنید، پیشنهاد می کنیم که مطلب راهنمای سفر به تفلیس را هم مطالعه نمایید.

اگر هم که در نهایت قصد خرید تور تفلیس را دارید و می خواهید که به زودی به این شهر سفر کنید، می توانید که از خدمات تور تفلیس خبرنگاران برای سفر خوب و خاطره انگیز به این شهر استفاده نمایید.

در خاتمه از شما می خواهیم که اگر تجربه رفتن به این خیابان را دارید و یا مطلبی درباره آن می دانید را برای ما کامنت بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1522

به "تور گرجستان ارزان: پکینی، خیابانی معروف برای خرید در تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: پکینی، خیابانی معروف برای خرید در تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید