پیغام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کودک

به گزارش مجله خزرکوه، مهم ترین تاثیر این حرکت ارزشمند نیز آگاهی بخشی به کسانی است که در سراسر دنیا خشونت را در قالب سوءاستفاده، استثمار و تبعیض تجربه نموده اند.

پیغام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کودک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیغام به توضیح ذیل می باشد:

به نام خدا

روز دنیای کودک در سراسر دنیا انگیزه ای برای توجه به حقوق بچه ها است. کشورهای دنیا بنا بر سنت و فرهنگ خود این روز را به گونه های مختلف برگزار می نمایند.درکشور عزیز ما 16 مهر به عنوان روزملی کودک نامگذاری شده است. این روز را به همه بچه ها و نوجوانان ،دست اندرکاران اموربچه ها و همه کسانی که در هرکار وحرفه ای قلبشان برای بچه ها می تپد، به ویژه بچه ها دوست داشتنی و خانواده های عزیزشان درجزیره کیش تبریک عرض می کنم .

دفاع از حقوق بچه ها، تشویق دوستی میان نوجوانان دنیا و متعهد کردن دولت ها برای پشتیبانی از فعالیت های یونیسف در حمایت همه جانبه ازبچه ها وبهینه سازی شرایط زندگی آنها از مهم ترین اهداف گرامیداشت روزدنیای کودک است. مهم ترین تاثیر این حرکت ارزشمند نیز آگاهی بخشی به کسانی است که در سراسر دنیا خشونت را در قالب سوءاستفاده، استثمار و تبعیض تجربه نموده اند.

جای تاسف است که سالانه بچه ها بسیاری از گرسنگی، عدم امکانات بهداشتی و سوء تغذیه رنج می برند و یا جان خود را ازدست می دهند. امید که با همدلی در جهت ایجاد دنیایی بکوشیم که در آن همه بچه ها فارغ از شرایط و شرایط زندگیشان، سالم و شاد رشد نمایند، به آموزش با کیفیت دسترسی داشته باشند و بتوانند همه استعدادهایشان را شکوفا نمایند.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 789

به "پیغام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید