چرا داور برترین گل به خودی تاریخ را مردود کرد؟

به گزارش مجله خزرکوه، در یکی از مضحک ترین سناریو های تاریخ فوتبال، دروازه بان یک تیم گل به خودی زد اما داور او را از شرمساری نجات داد.

چرا داور برترین گل به خودی تاریخ را مردود کرد؟

به گزارش خبرنگاران، در حضور لیگ هایی مانند لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری A و...، سایر لیگ های قاره سبز به خصوص لیگ های اروپای شرقی کمتر به چشم می آیند مگر اینکه اتفاقی عجیب در آنها رخ دهد که زیر ذره بین بروند، این دقیقاً همان ماجرایی است که در هفته جاری در لیگ دسته اول رومانی رخ داد، وقتی که یکی از مضحک ترین و شاید هم مضحک ترین گل به خودی تاریخ رقم خورد.

نقش اول این حادثه کمدی ایوستین پوپسکو دروازه تیم اس سی میووِنی بود که در تقابل با تیم آرگس، با ضربه دروازه گل به خودی زد! او که قصد داشت توپ را به هم تیمی اش آدریان اسکارلاتاچه پاس دهد، آن را پشت پای او کوبید و به این ترتیب توپ وارد دروازه خودی شد. داور سرشناس مسابقه، اویدو هاتگان این گل را مردود خاطرنشان کرد که این موضوع اعتراض بازیکنان تیم آرگس را به همراه داشت، هاتگان اما مدعی شد که لحظه ضربه زدن پوپسکو، توپ هنوز روی زمین بازی ثابت نشده بود و حرکت داشته است.

اعضای تیم آرگس خیلی به این تصمیم داور اعتراض نکردند چرا که آنها پیش از این اتفاق هم به لطف یک گل به خودی دیگر از حریف پیش افتاده بودند.

در زیر فیلم این گل به خودی را که امانوئل روسو، خبرنگار رومانیایی آن را زیباترین گل به خودی تاریخ توصیف کرد، دیدن می کنید:

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1570

به "چرا داور برترین گل به خودی تاریخ را مردود کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا داور برترین گل به خودی تاریخ را مردود کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید