کریمی: دلم برای طرفداران شاهین می سوزد، بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم

به گزارش مجله خزرکوه، سعید کریمی، هافبک-مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم ما مسائل زیادی دارد و دلم برای طرفداران شاهین می سوزد.

کریمی: دلم برای طرفداران شاهین می سوزد، بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم

سعید کریمی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در ارتباط با وضعیت بحرانی شاهین بوشهر گفت: نمی دانم باید چه حرفی بزنم و چه چیزهایی را بگویم. اگر حرفی بزنیم ممکن است جریمه شویم، اما واقعاً دلم برای طرفداران شاهین می سوزد. آرزوی همه بازی مان این است که تیم هیچ مشکل و حاشیه ای نداشته باشد، اما باور کنید شرایط سخت است.

وی اضافه نمود: ما حتی زمین تمرین مناسبی هم نداریم و چون دوش نیست باید به خانه برویم تا دوش بگیریم. بعد از بازی با ذوب آهن هم تیم با اتوبوس به بوشهر برگشت و نباید تیمی که در لیگ برتر است با چنین مسئله ای روبرو گردد.

هافبک-مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تأکید کرد: معمولاً وقتی تیمی با بحران روبرو می گردد بعضی اقدامات صورت می گیرد تا مسائل کمتر گردد و بازیکنان هم روحیه بگیرند، اما در شاهین شرایط بسیار سخت است و خیلی از مسائل هم حل نشده است. واقعاً طرفداران شاهین گناه دارند که تیم شان در چنین وضعیتی واقع شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد شاهین جزو گزینه های اصلی سقوط است؟ بیان کرد: اصلاً دوست ندارم به چنین موضوعی فکر کنم و بازی های زیادی باقی مانده است. دوست دارم آینده روشنی در انتظار شاهین باشد و امیدوارم مسائل رفع گردد. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما ما دوست داریم شاهین آرامش داشته باشد.

کریمی که فصل آینده هم بازیکن زیر 21 سال محسوب می گردد در مورد احتمال بازگشت به پرسپولیس توضیح داد: تا انتها این فصل با شاهین قرارداد دارم و تمام فکرم درگیر این تیم است. پرسپولیس هم تیم سابقم است و برای آنها آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم هر اتفاقی برای من و شاهین رخ می دهد خیر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 73

به "کریمی: دلم برای طرفداران شاهین می سوزد، بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: دلم برای طرفداران شاهین می سوزد، بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید