کنار گذاشتن پنجعلی از فوتبال پایه با پیامی احساسی

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پیامی از زحمات محمد پنجعلی به اسم مدیر آموزشگاه پرسپولیس تقدیر تشکر کرد.

کنار گذاشتن پنجعلی از فوتبال پایه با پیامی احساسی

در بخشی از این پیغام آمده: پرسپولیس در طول تاریخ، اسطوره های فراوانی را در رختکن خود دیدار نموده که هر کدام، ستاره ای پرنور در سپهر فوتبال کشور بودند. آنها نه تنها به پرسپولیس برای رقم زدن افتخارات یاری کردند بلکه ستون اصلی تیم ملی را ساختند. یکی از این ستاره های خوشنام، محمد پنجعلی است. کاپیتان پنجعلی در پرسپولیس، صخره ای مستحکم بود و در سال های غرور و قهرمانی، پای ثابت ثبت افتخارات محسوب می شد و چه خاطرات شیرینی با رهبری قدرتمندانه او در خط دفاع، در فکر اهالی فوتبال نشست و هرگز از یادها نمی رود.

در بخش دیگری از این پیغام آمده: پنجعلی در فصل گذشته هم همراه باشگاه بود و در خانه خودش فعالیت می کرد. او مدیر آموزشگاه پرسپولیس بود و به همین بهانه، مدیریت باشگاه پرسپولیس مراتب تقدیر و تشکر خود از خدمات این اسطوره را بیان داشته و به پنجعلی بابت زحماتش دست مریزاد و خسته نباشید می گوید. بعلاوه آرزومندیم این افتخار نصیب مان گردد که در ادامه راه از مشاوره ها، پیشنهادها و نصیحت های ایشان مثل گذشته بهره مند شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1268

به "کنار گذاشتن پنجعلی از فوتبال پایه با پیامی احساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار گذاشتن پنجعلی از فوتبال پایه با پیامی احساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید