کشته شدن 3 نفر از شهروندان جورجیا در زمین بازی گلف

به گزارش مجله خزرکوه، پلیس استان جورجیای آمریکا اعلام نمود سه نفر در یک زمین بازی گلف خصوصی به ضرب گلوله کشته شده اند.

کشته شدن 3 نفر از شهروندان جورجیا در زمین بازی گلف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس استان جورجیای آمریکا جسد یک گلف باز حرفه ای و دو فرد دیگر را در یک زمین گلف خصوصی پیدا کرد.

به نوشته پایگاه خبری هیل، پلیس جورجیا اعلام نمود جسد یوجین سیلر عضو یک باشگاه گلف در حالی در زمین گلف پیدا شد که گلوله ای به سر او شلیک شده بود.

به گفته پلیس، مأموران جسد دو فرد دیگر را هم در قسمت بار یک وانت پیدا کردند که آن ها هم در اثر اصابت گلوله جانشان را از دست داده اند و هویت یکی از آن ها هنوز مشخص نیست.

در ادامه خشونت های مسلحانه سریالی در آمریکا، نیرو های پلیس استان اوهایو روز دوشنبه اعلام نمودند که بعد از رجوع به محل متوجه شدند که حداقل پنج نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گفته پلیس سینسیناتی، در نتیجه این تیراندازی مرگبار یک نفر در محل تیراندازی کشته شد و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده جانش را در بیمارستان از دست داد.

نیرو های پلیس این شهر آمریکا آمار دقیقی از زخمی های این تیراندازی ارائه ندادند، اما منابع خبری محلی خبر دادند که حداقل سه نفر زخمی شده اند.

نتایج نظرسنجی مشترک اِی بی سی نیوز و موسسه لارجر ریسرچ اسوشیتس نشان داد تنها 38 درصد از آمریکایی ها از عملکرد دولت در قبال میزان جرم و جنایتی که در این کشور رخ می دهد رضایت دارند.

از سوی دیگر، 59 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که مسئله جرم و جنایت در آمریکا مسئله ای بسیار جدی یا به شدت جدی است و از دید 32 درصد از شرکت کنندگان، این مسئله دارای جدیت متوسطی در آمریکا است.

در حال حاضر میزان جرم و جنایت در آمریکا به بالاترین حد در چند دهه گذشته رسیده است. داده های مربوط به دفتر تحقیقات فدرال اِف بی آی نشان می دهد که آمار قتل در آمریکا با افزایشی 25 درصدی، به بیش از بیست هزار مورد در سال رسیده است که بالاترین میزان از سال 1995 محسوب می شود.

بر همین اساس، آمار قتل در شیکاگو نسبت به سال گذشته بیش از پنجاه درصد، در نیویورک حدود چهل درصد و در لس آنجلس حدود سی درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1277

به "کشته شدن 3 نفر از شهروندان جورجیا در زمین بازی گلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 3 نفر از شهروندان جورجیا در زمین بازی گلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید