254 بار نقض توافق آتش بس الحدیده در 24 ساعت

به گزارش مجله خزرکوه، از جمله تحولات یمن در 24 ساعت اخیر نقض بیش از 250 بار توافق آتش بس در الحدیده، شهادت یک غیرنظامی در صعده و مجروحیت یک نفر دیگر در همین استان بوده است.

254 بار نقض توافق آتش بس الحدیده در 24 ساعت

به گزارش خبرنگاران از فارس، خبرگزاری رسمی یمن سبأ گفت، نیروهای ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته به نقض مکرر توافق آتش بس الحدیده (غرب یمن) ادامه دادند ، یک غیرنظامی را در صعده (شمال یمن) به شهادت رساندند و یک نفر دیگر را نیز در این منطقه زخمی کردند.

در ادامه این گزارش آمده، ائتلاف متجاوز در 24 ساعت اخیر 254 بار توافق آتش بس الحدیده را نقض نموده اند که از جمله آنها پرواز پهپادهای جاسوسی بر فراز الجبلیه و تحیتا و نیز پرواز پهپادهای جاسوسی بر فراز الجاح، الفازه و خیابان خمسین و کیلومتر 16 در الحدیده بوده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سبأ، این نقص آتش بس شامل ایجاد استحکامات دفاعی در الجاح و 45 بار بمباران موشکی و توپخانه ای بوده است.

شخص به شهادت رسیده از اهالی شهر مرزی شدا در استان الحدیده بوده که با گلوله گارد مرزی سعودی شهید شده است .

در ادامه این گزارش آمده، مناطق مختلف شهر مرزی رازح شاهد بمباران موشکی و توپخانه ای سعودی بوده و جنگنده های ائتلاف دو حمله به شهر حرض در استان حجه و مجازه در عسیر داشتند.

پیش تر، اتاق عملیات هماهنگی رصد نقضِ توافقنامه سوئد در استان الحدیده از ثبت بیش از 6000 بار نقض این توافق به دست ائتلاف سعودی در ماه نوامبر خبر داده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 941

به "254 بار نقض توافق آتش بس الحدیده در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "254 بار نقض توافق آتش بس الحدیده در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید