آب و هوای کانادا - ویزای کانادا

به گزارش مجله خزرکوه، آنالیز ماه به ماه آب وهوا و رخدادهای کشور کانادا:

ژانویه

در طول ماه ژانویه تمام کشور در ماه ژانویه سرد است، اما این کار باعث نمی گردد که کمتر بازدید کننده داشته باشد. یک سر به اتاوا بروید، جایی که شما می توانید روی بزرگترین زمین اسکی روی یخ، سر بخورید و اسکی کنید.

آب و هوای کانادا - ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رویدادهای مورد آنالیز

فستیوال زمستانی آبشار نیاگارا در انتاریو در ماه نوامبر افتتاح می گردد، اما در ماه ژانویه اجرا می گردد. این فستیوال بزرگ و زیبا شامل یک جهت 3 مایل (5 کیلومتر) از نورهای رنگارنگ بر روی اشکال متفاوت و به علاوه همه اینها روی آبشار آتش بازی راه می افتد.

هر سال تورنتو میزبان Winterlicious، یک فستیوال غذایی است که در آن بعضی از بهترین سرآشپزهای شهر به این مناسبت بهترین غذاهای منو سلف سرویس را با قیمتی فوق العاده پایین به مردم می فروشند.

فوریه

فوریه سردترین ماه در کانادا است، اما جشنواره های زمستانی و فصل اسکی هنوز در سرتاسر کانادا در جریان می باشد. اگر کمی در برابر سرما مقاوم باشید، می توانید برای هتل و مسافرتتان به کانادا تخفیف های خوبی را بقاپید!

رویدادهای مورد آنالیز:

Festival du Voyageur جشن میراث فرانسوی و کانادایی سنت Saint-Boniface است. این فستیوال هفتگی در فوریه شامل آدم برفی، سورتمه سواری و اسکیت است.

کارناوال زمستانی Québec به مدت 17 روز در ماه فوریه جریان دارد. از سال 1894، مردم محلی و توریست ها این روزهای برفی و زمستانی و سرد را در کانادا جشن می گیرند.

مارچ

ماه مارچ هنوز سرد است و بنابراین یک فصل خلوت برای سفر - به جز برای تعطیلات بهاری که معمولا در انتهای ماه اتفاق می افتد. بسیاری از توریست ها در ماه مارچ به خاطر اسکی کردن به تور کانادا می فرایند و یا برای چشیدن بهترین sugar shack که از شیره درخت افرا تهیه می گردد به مناطق شرقی کانادا و شمال New England می فرایند.

رویدادهای مورد آنالیز:

بهار کمی زودتر به ساحل غربی می آید و در ونکوور سالانه جشنواره شکوفه های گیلاس، هر سال در ماه مارچ برگزار می گردد.

هنگامی که دما آغاز به افزایش می نماید، فراوری شربت افرا هم زیاد می گردد. شهرهای کبک و انتاریو میزبان این جشن شیرین هستند.

آپریل

آپریل هم هوای گرم تری دارد و هم به فکر جیب شما برای دریافت ویزای کاناداو تور کانادا است. فصل اسکی هنوز هم در کوه های مرتفع کانادا در جریان است، اما در بقیه کشور فصل بهار کم کم خودش را نشان می دهد و شکوفه های رنگارنگ را در همه جا خواهید دید. آب و هوا می تواند غیر قابل پیش بینی باشد، بنابراین یک کت بارانی را حتما همواره همراه خود داشته باشید.

رویدادهای مورد آنالیز:

هر آپریل، تورنتو میزبان Hot Docs International Documentary Film Festival می باشد. این جشنواره با حضور بیش از 100 فیلم مستند در آمریکای شمالی، بزرگترین جشنواره در زمینه فیلم های مستند می باشد.

اگر فکر می کنید که خیلی دوست دارید، بدوید حتما به مسابقه Sun Run ونکوور ملحق شوید. این مسابقه 10 کیلومتری که بزرگترین مسابقه در کانادا و دومین مسابقه بزرگ در شمال آمریکا است.

ماه می

تا ماه می، لاله ها و نرگس های زرد کاملا شکوفا شده و آب و هوا تثبیت شده است. خوشبختانه، هنوز هم می توانید تور کانادا خودتان را با بهترین قیمت رزرو کنید، البته تا قبل از شلوغی تعطیلاتی تابستانی! بارش باران احتمال داده می گردد، اما هنوز هم می توان در بیرون از هتل بسیار لذت برد و تفریح کرد!

رویدادهای مورد آنالیز:

Victoria Day یک تعطیلات ملی در کانادا است که روز دوشنبه قبل از 25 ماه می می باشد. انتظار می رود سازمان های دولتی، مدارس و بانک ها بسته گردد. در این زمان، معمولا در تورهای داخلی شما می توانید جمعیت زیادی را در حال رفت و آمد ببینید.

فستیوال Canadian Tulip طی 10 روز در اتاوا برگزار می گردد. فعالیت هایی که در این روز می توانید انجام دهید بازار Tulipف نمایشگاه هنری و ... است.

در ادامه بخوانید: قسمت سوم مقاله - آب و هوای و رویدادهای کانادا در تمام سال

منبع: سام سیر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 271

به "آب و هوای کانادا - ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای کانادا - ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید