اسکوچیچ: تیم بهتر میدان بودیم و از تساوی مقابل شاهین خرسند نیستیم، چون باشگاه بزرگی هستیم داور به سود ما سوت زد

به گزارش مجله خزرکوه، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که او و بازیکنانش از تساوی در خانه شاهیم شهرداری بوشهر شادمان نیستند.

اسکوچیچ: تیم بهتر میدان بودیم و از تساوی مقابل شاهین خرسند نیستیم، چون باشگاه بزرگی هستیم داور به سود ما سوت زد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از بوشهر، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: من و بازیکنانم از کسب نتیجه تساوی شادمان نیستیم. فکر می کنم ما تیم بهتر بودیم. بازیکنانم در بعضی از دقایق بازی خیلی راحت توانستند کارهای هجومی تیم را پیش ببرند.

وی در ادامه اضافه نمود: گاهی اوقات این موضوع باعث می شد تیم خیلی ریلکس گردد و اتفاقی بیفتد که شاهد آن بودیم. به حریف تبریک می گویم. آنها پنج بازی متوالی است که مساوی می نمایند و برای بقا می جنگند، اما ما چون دو امتیاز از دست دادیم، شادمان نیستیم. چهار روز دیگر بازی داریم و باید تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه داوری در این مسابقه به سود نفتی ها بوده است، توضیح داد: نمی توانم درباره داوری صحبت کنم. ما 23 امتیاز داریم و شما شش امتیاز. شما اعتراض تان را به فدراسیون بفرستید. تیم من بهتر از این تیم (شاهین) بود. لطفاً احترام بگذارید.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص فرایند نزولی تیم هایش در نیم فصل دوم اعلام نمود: چگونه این را می گویید؟ زمانی که ملوان بودم، در نیم فصل اول بازی های زیادی را شکست خوردیم، اما در نیم فصل دوم پیروزی های زیادی کسب کردیم. در فولاد هم در اوایل کار خیلی کم می بردیم، اما در نیم فصل دوم بهتر شدیم. آنالیز این موضوع الان برای شما خیلی راحت است، چون اینترنت در دسترس همه وجود دارد. دفعه بعد بهتر چک کنید.

وی درباره عملکرد بسیار خوب عیسی آل کثیر در هفته های اخیر و گلزنی های او توضیح داد: این برای عیسی و تیم خیلی خوب است. من برای او شادمانم که خیلی خوب کار می نماید. زمانی که خوب کار کنید، خدا هم شما را یاری می نماید. با این حال احتیاج دارم که بازیکنان بیشتری گل بزنند و سایر بازیکنان به گلزنی تیم یاری نمایند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص اینکه تیمش تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، اعلام کرد: ما سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. نباید فراموش کنید یک بازی هم کمتر داریم.

پس از اینکه یک خبرنگار گفت قضاوت داور مسابقه به سود صنعت نفت بود، اسکوچیچ گفت: یعنی این سه امتیاز به خاطر داور بود؟ شما می گویید داور به ما یاری کرد. می دانید چرا؟ چون باشگاه بزرگی هستیم.

سرمربی کروات صنعت نفت سپس دستش را مُشت کرد و با خبرنگاران، درگیری لفظی کوتاهی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 146

به "اسکوچیچ: تیم بهتر میدان بودیم و از تساوی مقابل شاهین خرسند نیستیم، چون باشگاه بزرگی هستیم داور به سود ما سوت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: تیم بهتر میدان بودیم و از تساوی مقابل شاهین خرسند نیستیم، چون باشگاه بزرگی هستیم داور به سود ما سوت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید