اعضای شورا برای تیم داری حرفه ای شهرداری مصرّ بودند

به گزارش مجله خزرکوه، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای تیم داری حرفه ای شهرداری مصرّ بودند.

اعضای شورا برای تیم داری حرفه ای شهرداری مصرّ بودند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شهرداری تبریز، کریم صادق زاده تبریزی در مورد واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: هدف شورای اسلامی شهر تبریز گسترش و رشد ورزش همگانی و محلات است و با همین هدف پیش می رود.

وی با اعلام اینکه طبق قانون، شهرداری تبریز اجازه تیم داری در سطح حرفه ای ندارد، ادامه داد: اعضای شورای شهر لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز مبنی بر ادامه فعالیت تیم های حرفه ای فوتبال، والیبال و بسکتبال شهرداری را تصویب کرد، ولی متاسفانه هیئت تطبیق مصوبات، این مصوبه را رد کرد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: لایحه موصوف مجددا به صحن علنی عودت داده شد و اعضای شورای شهر با اصرار بر مصوبه لایحه را برای آنالیز بیشتر به هیئت حل اختلاف استان ارجاع دادند که طبق نظر شورای حل اختلاف، شهرداری تبریز ملزم به واگذاری تیم ها در لیگ های حرفه ای شد.

صادق زاده اضافه نمود: بر اساس این رای شورای اسلامی شهر تبریز نیز شهرداری را ملزم به واگذاری تیم های حرفه ای اعم از فوتبال و والیبال کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه تیم های پایه شهرداری تبریز همچنان در حال فعالیت هستند اظهار داشت: اگر چه مراجع ذیصلاح مجددا اجازه تیم داری در سطح حرفه ای به شهرداری تبریز را اعطا نمایند شورای شهر نه تنها هیچ ممانعتی ندارد، بلکه در این زمینه با شهرداری تبریز همکاری خواهد نمود.

او گفت: باید قبول داشته باشیم که تیم داری حرفه ای علاوه بر اینکه در حیطه وظایف و فعالیت های شهرداری ها نیست، از سوی دیگر هزینه های گزافی برای شهرداری ها دارد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبربز با بیان اینکه در وضعیت فعلی اقتصاد جامعه، شرایط سخت اقتصادی بر شهرداری ها تحمیل شده، گفت: تیم داری حرفه ای در این شرایط معقول به نظر نمی رسد اما اعلام این نکته نیز لازم است که واگذاری تیم ها باید با احراز شرایط و صلاحیت های لازم باشد.

صادق زاده در مورد واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: طبق اعلام قائم مقام شهردار تبریز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر، فراخوان واگذاری تیم والیبال در شهر تبریز اعلام شده بود که متاسفانه شخص یا نهادی برای خرید تیم اعلام آمادگی نکرده بود که نهایتا در فراخوان دوم فقط شرکت اسپوتا آذر درنای ارومیه اعلام آمادگی کرد که با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تیم والیبال به این شرکت واگذار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 54

به "اعضای شورا برای تیم داری حرفه ای شهرداری مصرّ بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شورا برای تیم داری حرفه ای شهرداری مصرّ بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید