انعقاد تفاهمنامه بین مترو و قوه قضاییه برای پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش مجله خزرکوه، شرکت بهره برداری مترو و معاونت اجتماعی قوه قضاییه در جهت افزایش آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تفاهمنامه ای را امضا کردند.

انعقاد تفاهمنامه بین مترو و قوه قضاییه برای پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرنوش نوبخت - مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو - در تشریح جزئیات تفاهمنامه با قوه قضائیه گفت: این تفاهمنامه در راستای ارتقای همکاری های هر چه بیشتر و آگاهی بخشی به شهروندان منعقد می گردد.

وی با اشاره این که شرکت مترو یکی از شرکت های زیر مجموعه شهرداری است که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارد که این یک مزیت عظیم است، اظهارکرد: قبل از شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران مترو یک میلیون و 900 هزار نفر بود، اما بعد از شیوع کرونا تعداد مسافرانمان به کمتر از یک میلیون نفر کاهش یافته است، اما با وجود کاهش تعداد مسافران، بیشترین مخاطب را در یک فضا داریم.

نوبخت با بیان این که شهروندان مسائل و سوالاتی در زمینه های مختلف دارند که قوه قضاییه و معاونت اجتماعی می تواند به آن ها پاسخ دهد، گفت: می توانیم در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از ظرفیت مترو استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، افتخاری - دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی معاونت اجتماعی قوه قضاییه - گفت که در جهت آگاهی بخشی به مسافران مترو 110 هزار ثانیه کلیپ به شرکت بهره برداری مترو تحویل داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 652

به "انعقاد تفاهمنامه بین مترو و قوه قضاییه برای پیشگیری از وقوع جرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهمنامه بین مترو و قوه قضاییه برای پیشگیری از وقوع جرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید