بازاریابی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در داغستان روسیه

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بازار سنجی و بازاریابی تولیدات صنایع دستی این استان در داغستان روسیه انجام خواهد شد.

بازاریابی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در داغستان روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش از ، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 در نشست با مدیر شرکت توسعه صادرات استان از بازار سنجی و بازاریابی تولیدات صنایع دستی این استان در داغستان روسیه اطلاع داد.

او اضافه نمود: در این راستا باید تعدادی از هنرمندان صنایع دستی استان با حضور در بازار داغستان روسیه و شناسایی ظرفیت های آن زمینه را برای انعقاد قرارداد های تجاری فراهم نمایند.

جوادی افزود: به همین منظور تشکیل انجمن های صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه هایی در داغستان روسیه با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری لازم است.

او توضیح داد: چهارمحال و بختیاری با برخورداری از 52 رشته صنایع دستی می تواند در بازار های داغستان روسیه صندلی مطلوبی داشته باشد.

غلامعلی پیوسته مدیر شرکت توسعه صادرات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با راه اندازی انجمن تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان صنایع دستی می توان به درآمد های پایدار صادراتی دست یافت.

او افزود: هم اینک به علت تعرفه های بالا برای صادرات، اجناس در مرز به واسطه فروخته می گردد.

پیوسته بیان داشت: از مجموع بازار 500 میلیارد دلاری روسیه، نیم درصد به ایران اختصاص دارد و می توان با افزایش صادرات به سهم بیشتری از این بازار دست پیدا کرد.

او اظهار کرد: در صورت صادرات صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به روسیه می توان زمینه رونق تجارت گردشگری و جهانگرد گردشگری را فراهم کرد.

مدیر شرکت توسعه صادرات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تقویت حوزه جهانگرد سلامت در ایران و استان عنوان نمود: ورود جهانگرد های سلامت از کشور های دیگر به اشتغال زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق مالی کشور و استان یاری می نماید.

او بیان نمود: برای راه اندازی انجمن صنایع دستی باید حداقل 15 نفر از هنرمندان صنایع دستی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری عضویت داشته باشند.

به گفته او، زمینه خواهرخواندگی شهرکرد و داغستان روسیه فراهم شده و با برطرف کرونا و دعوت از مسئولان داغستان، این خواهرخواندگی به طور رسمی امضا می گردد.

این خواهرخواندگی زمینه شکل گیری ارتباطات و همکاری در حوزه های گردشگری، صادرات و واردات کالا و خدمات، گردشگری سلامت و گردشگری علمی را فرهم می نماید.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 577

به "بازاریابی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در داغستان روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در داغستان روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید