بازگشت آقای گل بوندس لیگا در 49 سالگی

به گزارش مجله خزرکوه، آیلتون ستاره سابق وردربرمن که عنوان آقای گلی بوندس لیگا را نیز به دست آورد، قرار است در یک بازی از لیگ محلات به میدان برود.

بازگشت آقای گل بوندس لیگا در 49 سالگی

در دوران طلایی وردربرمن در سال های ابتدایی قرن نو که با یک دبل قهرمانی داخلی در آلمان همراه بود، یک نام بیش از همه خودنمایی می نماید. آیلتون برزیلی با نام کامل آیلتون گونکالوس داسیلوا، ستاره آن روز های وردربرمن بود که در فصل قهرمانی این تیم در بوندس لیگا (2003 - 2004) توانست 25 بار برای تیمش گلزنی نموده و عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

آیلتون که اکنون 49 ساله است، در سال 2014 کفش هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد. اما او اکنون با بازگشت دوباره به میادین، خبرساز شده است چرا که او قرار است در تاریخ 30 آوریل و در ملاقاتی از سطح سه مسابقات ناحیه دیپ هولز میته برای تیم تی اس وی باسوم 3 و در ملاقات برابر اس سی تویست رینگن 5 به میدان برود.

نشریه کیکر با انتشار این خبر نوشت طرفداران باسوم 3 نباید امیدوار باشند که تیم مورد علاقه آن ها در ادامه فصل، یک مهاجم تقویت کننده برجسته را در ترکیب تیمشان داشته باشند چرا که آیلتون تنها برای یک بازی به میدان می رود. این تیم در حال حاضر با سه امتیاز در انتهای جدول منطقه ای قرار داشته و دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارد.

آیلتون برای این بازی نیازی نیست تا مسافت طولانی را طی کند. برترین گلزن سابق بوندس لیگا، سه سال است که در برمن و در 30 کیلومتری باسوم زندگی می نماید. این مهاجم برزیلی به صورت پراکنده و به عنوان سفیر وردربرمن مشغول به کار است.

اما چرا آیلتون میخواهد برای باسوم به میدان برود؟ در حالی که بدون شک تعداد زیادی از باشگاه های آماتور بزرگ در منطقه برمن وجود دارند که مرتباً برای کسب امتیاز و صعود به رده های بالا می جنگند؟ یورگن شفر از اعضای رسانه ای تیم باسوم به کیکر گفت که آیلتون با یکی از اعضای باشگاه دوستی نزدیکی دارد و به همین علت ترجیح داده برای این تیم به میدان برود.

شفر ابراز امیدواری کرد که در 30 آپریل، تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و یک روز طلایی در تاریخ این باشگاه به ثبت برسد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1402 بروزرسانی: 4 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1770

به "بازگشت آقای گل بوندس لیگا در 49 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آقای گل بوندس لیگا در 49 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید