توافق وزیران کشور اروپا درباره موضوعات امنیتی

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزرای کشور اعضای اتحادیه اروپا در این نشست که در پنجمین سالگرد دو حمله تروریستی مرگبار در فرانسه برگزار گردید که 130 کشته بر جای گذاشت ابراز امیدواری کردند که قانون نو این اتحادیه برای نظارت بیشتر بر محتوای آن لاین پیش از خاتمه سال تصویب گردد.

توافق وزیران کشور اروپا درباره موضوعات امنیتی

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در بیانیه این وزرا آمده است: هدف میسر ساختن دستور اخراج… و رسیدن به ابزاری موثر و سریع برای مبارزه با محتوای آن لاین در عرض یک ساعت یا کمتر است.

خبرگزاری فرانسه هدف از این نشست را که بلافاصله پس از چند حمله تروریستی در فرانسه و اتریش برگزار گردید ایجاد هماهنگی بیشتر در سیاست مبارزه با تروریسم در اتحادیه اروپا اسم می نماید.

نشست وزرای کشور اتحادیه اروپا را می توان ادامه موضع گیری رهبران آلمان و فرانسه در هفته گذشته دانست.

آنگلا مرکل روز سه شنبه، 20 آبان، پس از جلسه مجازی مصاحبه با سایر رهبران کشورهای اروپایی گفت: می خواهم به سیستم کنترل رفت وآمد در حوزه شنگن اشاره کنم که تا سال 2022 باید آماده گردد. ضروری است بدانیم که چه افرادی وارد حوزه شنگن و چه افرادی از آن خارج می شوند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، هم در واکنش به حملات تروریستی سال های اخیر در اروپا خواهان اقدامات سریع و هماهنگ کشورهای اروپایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1308

به "توافق وزیران کشور اروپا درباره موضوعات امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق وزیران کشور اروپا درباره موضوعات امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید