تور ارزان استانبول: با برترین بوتیک هتل های استانبول آشنا شوید

به گزارش مجله خزرکوه، شهر زیبای استانبول، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در میان ایرانی ها و البته مردم دنیا به شمار می رود که با لوکس ترین بوتیک هتل ها، پذیرای گردشگران است.

تور ارزان استانبول: با برترین بوتیک هتل های استانبول آشنا شوید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بوتیک هتل های روبه رشد استانبول با المان های شیک و به روز طراحی مانند گچ بری هایی از جنس ورقه طلا، پنجره های فرانسوی قوسی شکل و در اختیار گذاشتن قایق های اختصاصی در پهنه تنگه بسفر، هم اکنون در مرکز گردشگری ترکیه، پیشنهاد یک اقامت مجلل و شاهانه را در اختیار و گردشگران می گذارند.

استانبول، مرکزی مملو از معماری های تاریخی است و امروزه بسیاری از عمارت های قرن نوزدهمی عثمانی، قصرهای ساحل و مهمان خانه های قدیمی گالاتا با اسکان دادن به بازدیدنمایندگان این شهر باستانی، جانی تازه گرفته اند. این بوتیک هتل ها در سراسر استانبول به چشم می خورند، از عمارتی روبه تنگه بسفر تا صومعه ای قدیمی که می تواند برای مسافران متمول و گردشگران مرفه، انتخابی عالی به شمار آیند. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با برترین بوتیک هتل های این شهر جادویی آشنا کنیم.

1. هتل بسفر پالاس (Bosphorus Palace Hotel)

چهار ستاره، بوتیک هتل

12 اتاق سفارشی هتل بسفر پالاس با سقف های بلند، مبلمان دست ساز ایتالیایی و طراحی با ورقه طلا، یک نمونه باشکوه از معماری نئوعثمانی را به مهمانان ارائه می نمایند. این بوتیک هتل چهار ستاره که در شمال پل شهدای پانزده ژوئیه یا همان پل بسفر نهاده شده است؛ همان پلی که شبیه به پل گلدن گیت خاکستری است، شاید کمی کوچک تر از کاخ بیلربیی باشد؛ اما به سختی می توان گفت که به میزان آن، باشکوه و مسحورنماینده نیست.

پیش از ساخت این هتل، عمارت دبرلی اسماعیل پاشا (Debreli Ismail Pasha) قرار داشت که در سال 1983 در آتش سوزی از بین رفت و در دهه 1990 مورد بازسازی نهاده شد و یک رستوران ساحلی و باغی پر از درخت در محل سابق حرم کاخ، به آن اضافه شد.

آنالیز اجمالی

در هتل بسفر پالاس، کلیه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع و تلویزیون های ال سی دی، تخت هایی با تشک های راحت و ملافه هایی از کتان مصری و حمام های اختصاصی با دوش و وان هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید.

موقعیت

با اقامت در هتل بسفر پالاس، درست در مرکز استانبول هستید و تنها به میزان پنج دقیقه رانندگی تا کاخ بیلربیی و قلعه دختر فاصله دارید. این هتل چهار ستاره در 7.4 کیلومتری کاخ دلمه باغچه و 8.1 کیلومتری مرکز خرید و تفریح جواهر استانبول نهاده شده است.

  • تلفن: 03 00 422 216 90+
  • آدرس: Beylerbeyi, Yaliboyu Cd. No:64, 34676 Uskudar/Istanbul, Turkey

2. هتل نئورین (Neorion Hotel)

چهار ستاره، بوتیک هتل، هتل

نام هتل نئورین از یک بندرگاه بزرگ بیزانتیوم (نام قدیم استانبول) در خلیج شاخ طلایی اقتباس شده است و به گونه ای به مهمانان خوشامد می گوید که حس می نمایند سفری به گذشته نموده اند. نمای خارجی هتل به طور پیچیده و ظریفی با کاشی ها و آجرها تزیین شده و لابی پر از عتیقه های آناتولی است؛ کافه هتل، مزه های سنتی ترکی را سرو می نماید و اسپای داخلی، نمایی از تجربه حمام سنتی را به مهمانان نشان می دهد.

30 اتاق هتل نئورین به سبک قدیمی هستند؛ به خصوص که بالای تخت ها، هنر فولکلور خودنمایی می نماید. این هتل، درست در میان کاخ توپکاپی و پل گالاتا نهاده شده است.

آنالیز اجمالی

در هتل نئورین، 30 اتاق مهمان مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون های ال سی دی و قفسه نوشیدنی های رایگان وجود دارد. داخل اتاق ها، حمام های اختصاصی با دوش و وان، در انتظار شما هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید. وسایل راحتی مانند میز، گاوصندوقی به بزرگی یک لپ تاپ و بعلاوه سرویس تمیزکردن روزانه اتاق،، از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود.

موقعیت

با اقامت در هتل نئورین، در مرکز استانبول، تنها به میزان 10 دقیقه پیاده روی تا حمام چال اوغلو و بازار ادویه فاصله دارید. این هتل چهار ستاره در 800 متری موزه باستان شناسی استانبول و آب انبار باسیلیکا نهاده شده است.

  • تلفن: 90 90 527 212 90+
  • آدرس: Hoca Pasa, Orhaniye Cd. No:14, 34110 Fatih/Istanbul, Turkey

3. سوئیت های توم توم (Tomtom Suites)

پنج ستاره، بوتیک هتل، هتل

آپارتمان خواهران گارده مالاده (Soeurs Garde-Malades Apartment) که در اصل، یک صومعه قرن نوزدهمی و خانه راهبه های فرانسیسکویی بوده است، در سال 1901 مورد نوسازی و بازسازی نهاده شد و پس از آن به مدت دو دهه به حال خود رها شد. هرچند این ساختمان نیز درست مانند بقیه بناهای منطقه چندفرهنگی گالاتا، در دهه 2000 به وسیله گروه سوئیت های توم توم، بازسازی و پس از اتمام کار، به یکی از برترین هتل های استانبول تبدیل شد.

سوئیت های توم توم در خیابان خلوتی میان خیابان استقلال و اسکله کاراکوی نهاده شده است و دارای اتاق هایی بزرگ، حمام هایی به سبک قدیمی مجهز به جکوزی و یک سالن استراحت روی پشت بام با چشم اندازی تا کرانه جزایر پرنسس (Princes Islands) هستند.

آنالیز اجمالی

در سوئیت های توم توم، 20 اتاق مهمان مجهز به تلویزیون های ال سی دی و دی وی دی پلیر، حمام های اختصاصی با دوش و وان وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید. وسایل راحتی مانند تلفن، گاوصندوق و میز برای مهمانان مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در سوئیت های توم توم، واقع در خیابان تقسیم، تنها به میزان 10 دقیقه پیاده روی تا موزه هنری پرا فاصله دارید. این هتل پنج ستاره در 900 متری برج گالاتا و 1.2 کیلومتری میدان تکسیم نهاده شده است.

  • تلفن: 49 49 292 212 90+
  • آدرس: Tomtom, Firuzaga Mah.Bogazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk, 34425 Beyoglu/Istanbul, Turkey

4. هتل جورجز گالاتا (Georges Hotel Galata)

چهار ستاره، بوتیک هتل، هتل، آپارتمان

طراحان ترکی، با ترکیب المان های قدیمی مانند گچ بری های تزیینی و پنجره های فرانسوی آفتاب گیر و عناصری از دنیای مدرن مانند آجرهای تزیینی نما و کف های چوبی طرح دار، یک بنای متعلق به سال 1882 را به بوتیک هتل شیک و به روزی بنام هتل جورجز گالاتا تبدیل کردند؛ اما نکته برجسته این هتل احتمالا رستوران گالاتادا 24 (GalatAda24) روی پشت بام و سالن استراحتی است که هر دو مکان هایی فوق العاده برای مزه کردن جدیدترین و مدرن ترین غذاهای محلی ترکی و تماشای چشم میزانای خارق العاده بر فراز خلیج شاخ طلایی و شبه جزیره استانبول به شمار می آیند. حس وحالی پاریسی در 20 اتاق هتل جورجز گالاتا جریان دارد و پیشخدمت ها با خدمات خود، این هتل را تبدیل به جایی لوکس و مجلل نموده اند.

  • تلفن: 23 24 244 212 90+
  • آدرس: Mueyyedzade, Serdar-i Ekrem Cd. No:24, 34425 Beyoglu/Istanbul, Turkey

5. هتل آجیا (Ajia Hotel)

پنج ستاره، بوتیک هتل

منطقه Kanlica در استانبول را با ماست خامه ای مخصوصش می شناسند؛ هرچند که هتل آجیا نیز به همان میزان، مشهور است. این عمارت سفید و بزرگ عثمانی در سواحل بخش آسیایی تنگه بسفر نهاده شده است و دارای قایق ها و کشتی های مسافربری اختصاصی برای جابه جایی مهمانان به بخش اروپایی شهر است. بیشتر 16 اتاق این هتل، از مناظری زیبا بر فراز آب برخوردار هستند و رستوران ساحلی آجیا نیز، یک رستوران فرست کلاس به شمار میرود.

  • تلفن: 00 93 413 216 90+
  • آدرس: Kanlica Ahmet Rasim Pasa Yalısı, Halide Edip Adıvar Cd. D:No:27, 34810 Beykoz/Istanbul, Turkey

6. هتل کیبله (The Kybele Hotel)

سه ستاره، بوتیک هتل

هتل کیبله، یک عمارت بسیار بزرگ و خارق العاده مربوط به عصر عثمانی با نمای خارجی به رنگ فیروزه ای روشن است که به هیچ وجه نمی توان در لیست برترین بوتیک هتل ها، آن را از قلم انداخت. فضای داخلی هتل به واسطه لابی پر از لامپ های سنتی ترکی، دوربین های قدیمی، رادیوهای مربوط به عصر گذشته، کلکسیون ساعت و دستگاه های ضبط صوت و البته کافه باغ مجذوب کننده و دنج و رنگارنگش، دست کمی از نمای بیرونی آن ندارد.

هتل مرکزی کیبله که دیواربه دیوار آب انبار باسیلیکا نهاده شده است، با دارابودن 16 اتاق خودمانی و صمیمانه و قیمت های معقول، مالی ترین گزینه های اقامتی در کل شبه جزیره استانبول را به نام خود ثبت نموده است.

آنالیز اجمالی

در هتل کیبله، 16 اتاق مهمان مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام های اختصاصی با دوش، وان و سشوار هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید. وسایل راحتی مانند تلفن، میز و بعلاوه آب معدنی برای مهمان ها مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در هتل کیبله در منطقه سلطان احمد استانبول، تنها چند قدم تا آ ب انبار باسیلیکا و حمام چال اوغلو فاصله دارید. این هتل سه ستاره در 300 متری ایاصوفیه و 400 متری میدان سلطان احمد نهاده شده است.

  • تلفن: 66 77 511 212 90+
  • آدرس: Alemdar, Yerebatan Cd. No:23, 34110 Fatih/Istanbul, Turkey

7. هتل اینکلوسیف (Inqlusif Hotel)؛ گالاتا

بوتیک هتل

هرکدام از هفت اتاق هتل اینکلوسیف، یک موضوع (تم) رنگی دارد که با رنگ های آبی، سبز، زرد، قرمز، بنفش، نارنجی و صورتی، در کنار یکدیگر، رنگین کمانی دلفریب و مسحورنماینده را خلق نموده اند. البته اتاق های این هتل، ویژگی های مشترک هم دارند؛ از جمله اینکه تمام آن ها بدون هیچ کم و کاستی با پارچه هایی از جنس کتان مرغوب ترکی، مبلمان هنری و شاهکارهای معاصر روی دیوار تزیین شده اند تا با محیط مدرن منطقه بی اوغلو، هم خوانی داشته باشند.

هتل اینکلوسیف بعلاوه با دارا بودن یک کافه مجذوب کننده در طبقه پایین، یکی از برترین بوتیک هتل های استانبول از نظر ارزش قیمتی به شمار می آید.

  • تلفن: 11 52 252 212 90+
  • آدرس: Sahkulu, Sahkulu Sk. No:5, 34421 Beyoglu/Istanbul, Turkey

8. بوتیک سنت صوفیا (Boutique Saint Sophia)

چهار ستاره، بوتیک هتل

بوتیک هتل چهار ستاره سنت صوفیا، یکی از همسایه های نزدیک ایاصوفیه محسوب می شود که امکانات آن متناسب با منطقه بی همتای سلطان احمد، است. این عمارت عثمانی در سال 1999 تبدیل به بوتیک هتل سنت صوفیا شد و سپس در سال 2013، با اضافه کردن مرمر سفید کارارا، تزیینات بلغاری و عکس های زیبایی از استانبول در 26 اتاق و سوئیت، مورد بازسازی نهاده شد. حیاط زیر طبقه همکف این هتل، یکی از نقاط برجسته آن به خصوص در ساعت پنج عصر است؛ زمانی که چای عصرانه همراه با یک خوراک سبک، سرو می شود.

آنالیز اجمالی

در بوتیک هتل سنت صوفیا، 26 اتاق مهمان مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، یخچال و حمام های اختصاصی هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید. وسایل راحتی مانند تلویزیون ال سی دی 32 اینچی، میز، تلفن و گاوصندوق برای مهمانان مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در بوتیک هتل سنت صوفیا در قلب استانبول، تنها چند قدم تا آب انبار باسیلیکا و ایاصوفیه فاصله دارید. این هتل چهار ستاره در 400 متری حمام چال اوغلو و میدان سلطان احمد نهاده شده است.

  • تلفن: 73 09 528 212 90+
  • آدرس: Alemdar Mah., Alemdar Cd. No:2, 34122 Fatih/Istanbul, Turkey

9. هاوس هتل کاراکوی (The House Hotel Karakoy)

پنج ستاره، بوتیک هتل

قدمت بناهای اصلی بانک عثمانی به سال 1863 برمی شود و هان تومرتکین، معماری که جایزه آقاخان را برده است، با تغییر یکی از این ساختمان های هنرهای زیبا به بوتیک هتلی چشمگیر و پرزرق و برق، مورد تقدیر و تجلیل بسیاری از افراد نهاده شد. وی با حفظ پنجره های قوسی شکل بانک، کف های گرانیتی و حتی خزانه ها، طراحی منحصر به فردی برای این هتل انجام داد. هاوس هتل کاراکوی به هنر اهمیت زیادی می دهد؛ برای همین، یک متصدی هنر، مسئول برگزاری نمایشگاه های هنری است. غذاهای رستوران کاسا لوکانتا (Kasa Lokanta) در این هتل نیز نشان می دهند که غذا نیز به میزان هنر، برای این هتل اهمیت دارد.

آنالیز اجمالی

در هاوس هتل کاراکوی، 63 اتاق مهمان مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع و تلویزیون های ال سی دی و حمام های اختصاصی هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می توانید با برنامه های شبکه های مختلف سرگرم شوید. وسایل راحتی مانند میز، تلفن و گاوصندوق برای مهمانان مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در هاوس هتل کاراکوی در مرکز استانبول، فقط به میزان سه دقیقه پیاده روی تا برج گالاتا و 9 دقیقه پیاده روی تا پل گالاتا فاصله دارید. این هتل پنج ستاره در 900 متری میدان امینونو و یک کیلومتری موزه هنری پرا نهاده شده است.

  • تلفن: 34 64 244 212 90+
  • آدرس: Azapkapi, Bankalar Cd. No:5 D:Karakoy, 34421 Beyoglu/Istanbul, Turkey

در صورتی که هتل موردنظر خود را در لیست بالا پیدا نکردید، می توانید لیست کاملی از هتل های استانبول را در خبرنگاران مشاهده نموده و در کمترین زمان هتل مورد نظر خود را پیدا کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1561

به "تور ارزان استانبول: با برترین بوتیک هتل های استانبول آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: با برترین بوتیک هتل های استانبول آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید