بهترین روش تمیز کردن مبل ها

به گزارش مجله خزرکوه، یکی از عمده کارهای زنان خانه دار تمیز کاری منزل می باشد که وقت گیر است در یک خانه انواع وسایل مختلف چوبی پلاستیکی و پارچه و…هست که هر کدام به روش خود پاک می شوند مثلا در تمیز کردن مبل روش هایی مختلفی وجود دارد که با به بکار بردن ترفند هایی کل مبلمان را می توانید مثل روز اول خودش شستشو و نظافت کنید

بهترین روش تمیز کردن مبل ها

انواع روش تمیز کردن مبل

بخار متصاعدشده از دستگاه بخارشوی از طریق مقدار اندکی آب فراوری می گردد و همین حجم اندک باعث می گردد رطوبت کم و بخار با حرارت بسیار بالا درون سطوح و درزها نفوذ کند و به تمیزی آنها منجر گردد…. این بخار معمولا برای سطوح هایپرآلرژن هم قابل استفاده است و چون در آن از هیچ ماده شوینده شیمیایی استفاده نمی گردد، خطری برای مبتلایان به آلرژی در بر ندارد. حرارت بالای این بخار می تواند قارچ ها و باکتری های مبلمان را از بین ببرد و خانه تان را عاری از آلرژی کند.

روش های تمیز کردن مبل

در خصوص استفاده از شامپو فرش برای نظافت مبلمان هم باید بگویم که این محصولات، آلودگی را درجا از بین می برند اما چون مبل پس از شامپو فرش کشیدن، دیگر آب کشی نمی گردد و در آن باقی می ماند و خشک می گردد، این می تواند باعث پخش ذرات آلودگی در سطح مبل گردد. پس بهتر است بعد از شامپو کردن مبل های تان، با یک بخارشوی یا جاروبرقی معمولی، ذرات آلوده روی مبل ها را از بین ببرید.

گاه پیش میاد که لکه روی مبلمان به هیچ وجه پاک نمیشه. در چنین شرایطی اگه به فکر تعویض مبلمان نیستین، می تونید رویه مبلمان رو تعویض کنین. برای پاک کردن سطوح چوبی یا میز و جایگاه ها به هیچ وجه از مواد شوینده استفاده نکنین. بهترین راه برای پاک کردن این سطوح دستمال خشک یا کمی مرطوبه. برای درخشان شدن این سطوح هم می تونین پس از زدودن گرد و غبار، از پارافین استفاده کنین.

روش پاک کردن مبل

لکه برهای شیمیایی و آماده مصرف در فروشگاه ها وجود دارن که با خریدن اونا می تونین بعضی لکه ها رو پاک کنین. برای استفاده از این لکه برها حتما به روش مصرف آن دقت بشه و یادتون باشه بدون دستکش از این مواد استفاده نکنین و ضمناً از قبل تحقیق کنین که این مواد موجب آسیب به پارچه یا چرم مبل نشه.

در نهایت اینکه، اگه قراره مبلمان سال جاری رو برای عید عوض کنین، سایت شیپور یه جای مطمئن واسه فروشه. قط قبلش با استفاده از راه کارهایی که دادیم، مبل رو بشورین و لکه هاشو از بین ببرین. همچنین این سایت یه راه خوب برای خرید مبلمان دست دوم مقرون به صرفه هست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 793

به "بهترین روش تمیز کردن مبل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش تمیز کردن مبل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید