بهترین روش کاشت مو در ایران

به گزارش مجله خزرکوه، رپرتاژآگهی - ریزش مو که کم پشتی و حتی طاسی سر را در پی دارد این روزها به یکی از شایع ترین مسائل افراد در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. به همین دلیل روش های متعددی برای مقابله با این موضوع معرفی شده اند. از جمله موثرترین روش ها که به دلیل نتایج مثبت حاصل از آن و ماندگاری که دارد پیروز شده توجه اغلب افراد را به خود جلب کند کاشت مو است. البته کاشت مو نیز دارای روش های متعددی بوده و انتخاب بهترین متد کاشت مو طبیعی را برای کاندیدهای پیوند مو سخت نموده است. کلینیک کاشت مو و ابرو رز به عنوان یکی از معتبرترین کلینیک های تهران محسوب می گردد که می توان با مراجعه به آن از بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران بهره برد. توجه داشته باشید که انتخاب یک روش صحیح با توجه به شرایط تاثیر به سزایی در ظاهر شدن نتایج ایده آل بعدی خواهد داشت. همراه ما باشید تا در این مقاله شما همراهان همیشگی کلینیک رز را با بهترین روش کاشت مو در ایران و دنیا آشنا کنیم.

بهترین روش کاشت مو در ایران

معرفی جدیدترین روش و متد کاشت مو

وقتی که صحبت از بهترین روش کاشت مو در جهان می شود هر کسی متد خاصی را ترجیح می دهد. چرا که برای هر شخصی با توجه به انتظارات و شرایطی که دارد یک روش خاصی از طرف پزشکان توصیه می شوند. کلینیک رز نهایت سعی خود را می نماید تا با انجام آنالیز های لازم و توجه به انتظاراتی که بیمار از کاشت مو دارد مناسب ترین روش را برای او معرفی و اعمال کند. به عنوان مثال روش هایی که برای تراکم بالا در نظر گرفته می شوند با روش هایی که با تراکم پایین ترجیح داده می شوند متفاوت خواهند بود. همچنین افرادی که دارای بانک مو قوی هستند خیلی راحت می توانند روش کاشت مو مناسب خود را انتخاب نمایند.

این درحالی است که افراد با بانک مو ضعیف باید حساسیت بیشتری را در این راستا به خرج دهند. از جمله جدیدترین متد کاشت موی سر در کلینیک رز که به صورت کاملا انحصاری توسط پزشک متخصص و سرشناس کشوری دکتر روحانی انجام می گیرند به روش کاشت مو میکروگرافت، کاشت مو sut و کاشت مو fut اشاره نمود. هر یک از این روش ها بسته به موقعیت و شرایط می توانند ترجیح داده شوند. در زیر به معرفی جدیدترین روش و متد کاشت مو نام برده شده در بالا به صورت جزئی و تخصصی پرداخته ایم:

** کاشت مو میکروگرافت

کاشت مو میکروگرافت از جمله بهترین متدهایی است که با هدف ایجاد موهایی پرپشت و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از میکروموتورهای اتوماتیک با ظرافت 0.6 میکرون برای برداشت و کاشت گرافت های مو بهره می برند. در نتیجه برخلاف روش های قدیمی و سنتی فولیکول های مو در حین برداشت از بانک مو و کاشت در نواحی مورد نظر کمترین آسیب را می بینند. همچنین به دلیل آسیب های و خراش های خیلی ظریفی که ایجاد می شود بیمار هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نکرده و دوره نقاهت کوتاهی را به نسبت بقیه روش های قدیمی تر تجربه خواهد نمود. کاشت مو میکروگرافت در کلینیک تخصصی رز با استفاده از به روزترین دستگاه ها و تجهیزات جانبی مورد احتیاج توسط کادر درمانی حرفه ای و باتجربه در حضور دکتر روحانی انجام می شود. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و هدایت های لازم را دریافت کنید.

** کاشت مو sut

روش دیگری که این روزها توانسته با استقبال بسیاری از بیماران و پزشکان همراه شود کاشت مو sut است. این روش در حال حاضر به عنوان بهترین روش هایی که در کلینیک های تخصصی کاشت مو ایران و سرتاسر جهان ارائه می گردند، شناخته می شود. در کاشت مو اس یو تی از دستگاه های تمام اتوماتیک به منظور استخراج گرافت های مو از بانک مو استفاده می نمایند. به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک سبب شده اند تا سرعت عمل بالا رفته و با حداقل آسیب و عارضه جانبی مراحل برداشت و کاشت مو طی شوند. همچنین پزشک و بیمار بدون خستگی بیش از حد در یک جلسه درمانی کاشت مو می توانند به نتایج مطلوب دست یابند. ناگفته نماند که در پیوند مو SUT به دلیل به کار گیری دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز جهان هزینه بیشتری باید پرداخته شود. این روش به صورت انحصاری در کلینیک زیبایی رز اجرا شده و برای کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه کار می توانید همین حالا تماس بگیرید.

** کاشت مو fut

از دیگر روش هایی که با معرفی آن انقلابی عظیم در حوزه کاشت مو ایجاد شد روش fut است. از نظر اغلب پزشکان و بیماران اف یو تی به عنوان بهترین روش کاشت مو در ایران شناخته می شود. در این روش فولیکول های مورد احتیاج به صورت نواری از ناحیه بانک مو که معمولا پشت سر بیمار است برداشته می شوند. با اینکه این روش با ایجاد برش و بخیه همراه است اما تراکم موی بالایی در نتیجه انجام آن حاصل می شود و این خود نقطه عطف عظیمی برای کاشت مو fut به حساب می آید. جناب آقای دکتر روحانی عزیز در کلینیک کاشت مو و ابرو رز به صورت کاملا حرفه ای این روش از پیوند مو را انجام می دهند. اگر تمایل دارید تا از کاشت مو اف یو تی بهره ببرید اما به دلیل داشتن زخم و خونریزی خودداری می کنید این کلینیک می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چرا که کادر درمانی حرفه ای و تجهیزات به روز استفاده شده در آن یاری خواهند کرد تا با کمترین اذیت مراحل درمانی را پشت سر بگذارید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1006

به "بهترین روش کاشت مو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش کاشت مو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید