به روزرسانی ویندوز 10 برای حذف و بلوکه کردن نرم افزار فلش

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به روزرسانی جدید سیستم عامل ویندوز 10 به صورت انتخابی عرضه شده و نصب آن زمینه را برای حذف نرم افزار فلش از دنیای مجازی فراهم می نماید.

به روزرسانی ویندوز 10 برای حذف و بلوکه کردن نرم افزار فلش

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

نرم افزار فلش یکی از ناایمن ترین برنامه های اینترنتی است که هکرها و ویروس نویسان بارها از آن برای نفوذ به دیگر برنامه ها، سیستم عامل ها و شبکه های اطلاع رسانی سو استفاده نموده اند.

این به روزرسانی که KB4577586 نام دارد، نرم افزار فلش را به طور مستقل پاک می نماید. اما موجب حذف نرم افزار یادشده از محیط مرورگرهای اینترنتی مانند اج یا سایر مرورگرهای اینترنتی نمی گردد.

مایکروسافت قبلاً اعلام نموده بود که پشتیبانی از نرم افزار فلاش را در ویندوز 10 تا انتها سال 2020 به انتها می رساند. همچنین این شرکت تصریح نموده که هیچ بسته به روزرسان دیگری را برای Internet Explorer 11 عرضه نمی نماید.

در آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی اج هم که از موتور کروم گوگل بهره می گیرد، پشتیبانی از نرم افزار فلاش تنها تا ژانویه سال 2021 انجام خواهد شد. گوگل هم قبلاً اعلام نموده بود تا دسامبر سال 2020 به پشتیبانی از نرم افزار فلش انتها می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 832

به "به روزرسانی ویندوز 10 برای حذف و بلوکه کردن نرم افزار فلش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی ویندوز 10 برای حذف و بلوکه کردن نرم افزار فلش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید