ویزای آمریکا: تحقیقات دولت آمریکا از دلیل گرانی قیمت بنزین

به گزارش مجله خزرکوه، رییس جمهور آمریکا اعلام نمود شواهدی وجود دارد که قیمت بنزین باید کاهش پیدا کند و دولت وی در حال تحقیق است تا دریابد چرا چنین اتفاقی نیافتاده است.

ویزای آمریکا: تحقیقات دولت آمریکا از دلیل گرانی قیمت بنزین

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن گفت: شواهدی وجود دارد که قیمت بنزین باید پایین برود اما کاهش پیدا ننموده است. تیم وی در حال آنالیز این موضوع است.

کمیسیون تجارت فدرال اظهار داشت با شیوه هایی که ممکن است به مصرف کنندگان در خرده فروشی بنزین صدمه بزنند، مقابله خواهد نمود و در پی ممانعت از ادغامهای غیرقانونی در صنعت نفت و گاز پس از درخواست کاخ سفید برای آنالیز دلیل افزایش قیمت بنزین است.

طبق آمار وب سایت قیمت گاز انجمن اتوموبیل آمریکا، میانگین قیمت بنزین روز پنج شنبه سه دلار و 19 سنت بود در حالی که یک ماه پیش سه دلار و 18 سنت و یک سال پیش دو دلار و 18 سنت بود.

قیمتهای فعلی منعکس کننده این است که افراد بیشتری به سفر رفته و در رفت و آمد به محل کار هستند و مصرف سوخت پس از افت چشمگیری که سال گذشته در اوج بحران کووید 19 داشت، بهبود پیدا نموده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مصرف بنزین آمریکا سال جاری به طور میانگین 8.8 میلیون بشکه در روز خواهد بود که 10 درصد رشد در مقایسه با هشت میلیون بشکه در روز در سال 2020 نشان می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، دولت بایدن در اوت از اوپک و متحدانش خواست فراوری نفت را برای مقابله با افزایش قیمتهای بنزین افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1343

به "ویزای آمریکا: تحقیقات دولت آمریکا از دلیل گرانی قیمت بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: تحقیقات دولت آمریکا از دلیل گرانی قیمت بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید