تنها یک سوم آمریکایی ها در زمینه کرونا به ترامپ اعتماد دارند

به گزارش مجله خزرکوه، تنها 37 درصد آمریکایی ها در یک نظرسنجی تازه اظهار کرده اند که به اطلاعاتی که درباره کروناویروس از ترامپ می شنوند، اعتماد دارند.

تنها یک سوم آمریکایی ها در زمینه کرونا به ترامپ اعتماد دارند

به گزارش خبرنگاران، طبق نتایج این نظرسنجی که توسط NPR/PBS NewsHour/Marist اجرا شده، 60 درصد از شرکت کنندگان اظهار کردند که اعتماد زیادی به اطلاعاتی که از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا می شوند، ندارند یا اصلا به صحت آن ها اعتماد ندارند.

به گزارش پایگاه خبری پولیتیکو، تنها هشت درصد از دموکرات ها گفته اند که اعتماد زیاد یا نسبتا خوبی به این رییس جمهور دارند، در حالی که 91 درصد از آن ها مخالف این را بیان کرده اند.

در همین حال 74 درصد از جمهوری خواهان گفته اند، به اطلاعاتی که ترامپ درباره کروناویروس ارائه می کند اعتماد دارند اما 21 درصد از آنها نیز مخالف این نظر بوده اند.

یک سوم از مستقل ها (34 درصد) نیز گفته اند که اعتماد زیاد یا نسبتا خوبی به اطلاعاتی که از رییس جمهور آمریکا درباره کرونا دریافت می کنند، دارند اما 62 درصد دیگر این نظر را نداشته اند.

این نظرسنجی دریافته است که شمار افرادی که معتقدند تلاش دولت برای جلوگیری از شیوع کرونا کافی است، کاهش یافته و از 61 درصد در ماه فوریه به 46 درصد رسیده است.

در همین حال، یک نظرسنجی دیگر که با همکاری وبسایت Axios و شرکت SurveyMonkey اجرا شده، نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها در حفظ امنیت این کشور در دوران شیوع کرونا، بیشتر به نهادها و سازمان های پزشکی اعتماد دارند تا ترامپ.

طبق این نظرسنجی 75 درصد از شرکت کنندگان به مراکز کنترل بیماری، 68 درصد به نهادهای ملی درمانی و ادارات دولتی فعال در زمینه سلامت، 67 درصد به دفاتر مدیریت بحران محلی و 66 درصد به سازمان بهداشت جهانی اعتماد دارند.

کمتر از نیمی از این افراد (42 درصد) اظهار کرده اند که برای حفاظت از آمریکا در برابر یک شیوع گسترده به ترامپ اعتماد دارند ولی 84 درصد از جمهوری خواهان گفته اند بیشتر از نهادهای سلامتی به ترامپ اعتماد دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 440

به "تنها یک سوم آمریکایی ها در زمینه کرونا به ترامپ اعتماد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها یک سوم آمریکایی ها در زمینه کرونا به ترامپ اعتماد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید