جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور احتیاج دارد

به گزارش مجله خزرکوه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت فعال بودن ورزش کارگری در خوزستان تاکید نمود و گفت: جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور احتیاج دارد.

جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور احتیاج دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در حاشیه مسابقات دومیدانی قهرمانی کارگران کشور (بانوان و آقایان) به میزبانی شهرستان اهواز اظهار کرد: با وجود وجود بیماری کرونا، احتیاج جامعه کارگری به برنامه ریزی و نشاط و نیز انتقال آن به جامعه فراوری برای بهره وری بهتر و بیشتر، حوزه معاونت امور اجتماعی و هیات ورزشی کارگران خوزستان را بر آن داشت برنامه های خوبی را در این زمینه تدارک ببینند.

وی گفت: 12 برنامه از زمان شیوع ویروس کرونا در موقعیت های مختلف برنامه ریزی کردیم. مسابقات دومیدانی کارگری کشور برای نخستین بار و با حجم بسیار خوبی پس از اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا برگزار گردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در این رقابت ها- که حاصل همکاری حوزه ورزش کارگری، هیات ورزش کارگری و دومیدانی کارگری استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان است- 160 ورزشکار از 29 استان کشور شرکت کردند.

غمگین بر فعال بودن ورزش کارگری خوزستان تاکید نمود و گفت: عمده صنایع در خوزستان ملی است و با حدود یک میلیون نفر کارگر و 210 هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و نیز وجود صنایع مادر در استان می طلبد که ورزش کارگری قدرتمند داشته باشیم.

وی گام خوزستان در مسابقات 1400 را تصاحب عمده رشته های ورزشی در سطح کشور دانست و گفت: با تلاشی که در بخش ورزشی خوزستان وجود دارد این اتفاق خواهد افتاد.

لازم به ذکر است: خوزستان برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات دومیدانی کشور شد و بعد از 12 سال میزبانی این مسابقات را برعهده داشت. همچنین مازندران به مقام قهرمانی رسید و آذربایجان شرقی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

برترین های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور معرفی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شهرستان اهواز، در بخش بانوان اطلاع داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین گفت: مسابقات دو روزه دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، روز چهارشنبه با رقابت 65 ورزشکار در بخش بانوان شروع شد.

وی اضافه نمود: در روز نخست، بانوان در قالب 15 تیم و در ماده های دوی 100 متر مقدماتی و نهایی ، 400 متر ، 800 متر ، 1500 متر، 5000 متر ، 100×4 متر ، پرش طول، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با هم به رقابت پرداختند .

وی گفت: در خاتمه این رقابت ها تیم اصفهان با 27 امتیاز مقاوم اول را کسب کرد و تیم های اردبیل و خوزستان با 19 مدال به ترتیب دوم و سوم شدندکه تفاوت رتبه تیم های دوم و سوم ، کسب مدال نقره توسط تیم اردبیل بود که ورزشکاران خوزستانی از کسب مدال نقره بازماندند.

غمگین گفت: در مجموع در این مسابقات، 32 مدال طلا، 32 مدال نقره و 32 مدال برنز میان برترین های مواد مختلف توزیع شد.

وی اضافه نمود: روز پنج شنبه دو بهمن، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در بخش آقایان با شرکت 110 ورزشکار در قالب 30 تیم دنبال شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یکی از اهداف برگزاری این مسابقات را انتخاب برترین ها و آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی کارگران دنیا به میزبانی کشور ایتالیا دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1009

به "جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه کارگری به اجرای برنامه های نشاط آور احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید