خبرنگاران بایدن با روسای شرکت های غول پیکر مالی آمریکا ملاقات کرد

به گزارش مجله خزرکوه، تهران- خبرنگاران- جو بایدن بطور غیر رسمی کار خود را بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا شروع کرد و روز دوشنبه در راستای طرح بهبود اقتصاد کشور با رئیسان غول های مالی از جمله مایکروسافت، جنرال موتور و رهبران کارگری ملاقات و گفت و گو کرد.

خبرنگاران بایدن با روسای شرکت های غول پیکر مالی آمریکا ملاقات کرد

به گزارش خبرنگاران از بلومبرگ، بایدن در دیدارهای امروز خود که به صورت ویدئویی بوده است به تشریح چگونگی مهار همه گیر ویروس کرونا و احیای اقتصاد آمریکا در دولت خود پرداخت.

در گفت و گوی بایدن که با موضوع چگونگی همکاری تجارت با نیروی کار بوده است، شماری از مقامات کارگری شرکت خودرو سازی جنرال موتور نیز حضور داشته اند.

بایدن در توصیف طرح مالی دولت خود گفت: برای بازگشت اقتصاد خود به جهت درست، همه ما در خصوص هدف مشترک توافق داریم. ما توافق می کنیم که نمی توانیم فقط اقتصاد را بهبود بخشیم، بلکه باید آن را بهتر بسازیم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا توضیح داد که مشتاقانه منتظر شنیدن دیدگاه های مختلف در خصوص همکاری کارگران و مشاغل برای بازسازی اقتصاد در میان بحران ویروس کرونا است.

وی همچنین گفت که ویروس باید مهار گردد تا بتوان اقتصاد را در جهت درست خود قرار داد.

کاملا هریس معاون بایدن نیز در این گفت و گو اظهار کرد؛ کشور برای احیای اقتصاد به رهبری جمعی احتیاج دارد.

در کنار روسای شرکت های مایکرو سافت و جنرال موتور، روسای دیگر سازمان های کارگی آمریکا از جمله رییس رئیس اتحادیه بین المللی کارمندان خدمات، رییس اتحادیه غذا و کارگری تجاری آمریکا نیز حضور داشتند.

سسیلیا مونوز مشاور عالی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که اکنون در تیم انتقال بایدن مشغول به کار است در این مصاحبه نیز حضور داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 868

به "خبرنگاران بایدن با روسای شرکت های غول پیکر مالی آمریکا ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن با روسای شرکت های غول پیکر مالی آمریکا ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید