دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش مجله خزرکوه، دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و هم افزایی در پیشبرد اهداف مشترک و بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و هم افزایی در پیشبرد اهداف مشترک و بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند. این تفاهم نامه به امضاء سعداله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و بهمن نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر رسید.

مشارکت در تدوین و پیشنهاد سیاست های راهبردی در حوزه های علوم انسانی و هنر؛ همکاری در تأسیس و برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته های هنری؛ پیشنهاد تأسیس دانشکده هنر در دانشگاه شهید بهشتی؛ مشارکت در تدوین و اجرای طرح های پژوهشی در راستای اهداف راهبردی و اولویت های پژوهشی مشترک؛ ایجاد زمینه های لازم برای بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های دو طرف در امور آموزشی و پژوهشی و فناوری اطلاعات؛ حمایت از فعالیت شتاب دهنده ها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در ارائه ایده های خلاقانه و نوآورانه و توسعه کارآفرینی و تبادل دانش و دستاورد های علمی و پژوهشی و برگزاری همایش ها، نشست های مشترک از محور های این تفاهم نامه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1275

به "دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهید بهشتی و فرهنگستان هنر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید