درگیری پلیس کانادا با معترضان، شلیک گاز اشک آور

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران؛ رسانه ها از حمله پلیس کانادا با گاز اشک آور و اسپری فلفل به معترضان ضد تبعیض نژادی در بعضی شهرهای این کشور خبر دادند.

درگیری پلیس کانادا با معترضان، شلیک گاز اشک آور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس؛ به دنبال تجمع معترضان به تبعیض نژادی در یکی از شهرهای کانادا پلیس برای متفرق کردن مردم از گاز اشک آور و اسپری فلفل استفاده کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری راشاتودی پلیش شهر مونترال در کانادا روز دوشنبه به وقت تهران به سمت معترضان ضد تبعیض نژادی در این کشور گاز اشک آور پرتاب کرد. پلیس شهر مونترال به دنبال امتناع معترضان از ترک تجمع به سوی آن ها گاز اشک آور پرتاب کرد. در فیلم های به اشتراک گذاشته شده از این ماجرا معترضان پس از پرتاب گاز اشک آور در حال دور شدن از صحنه حادثه مشاهده می شوند. بعضی فعالان اجتماعی به استفاده اسپری فلفل از سوی پلیس اشاره کردند.

روز یکشنبه نیز صدها معترض به تبعیض نژادی در این کشور در شهر کبک تجمع مسالمت آمیزی را برگزار کردند و خواستار توقف اقدامات خصمانه پلیس و دیگر تبعیضات نژادی علیه اقلیت مقیم این کشور شدند.

تظاهرات در شهرهای مختلف در اروپا، آمریکا و کانادا به دنبال قتل جورج فلوید سیاه پوست آمریکایی به دست ماموران پلیس آمریکا شکل گرفت. شهرمادرید پایتخت اسپانیا نیز روز یکشنبه شاهد تظاهرات جمع کثیری از مردم مقابل سفارت آمریکا در این شهر بود. شهروندان اسپانیایی با حمل تابلوهایی که روی آن ها نوشته شده بود بدون عدالت صلح وجود ندارد همبستگی خود با طرفداران گروه بلک لایوز متر را به نمایش گذاشتند. بعضی دیگر نیز با دریافت نمادین یکی از زانوهای خود همبستگی خود با جورج فلوید شهروند آمریکایی که با فشار زانوی مامور پلیس آمریکا به قتل رسید را به نمایش گذاشتند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 554

به "درگیری پلیس کانادا با معترضان، شلیک گاز اشک آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری پلیس کانادا با معترضان، شلیک گاز اشک آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید