دست کمک هلال احمر به سوی اسکان 80 مسافر در راه مانده

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/زنجان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دیروز هم زمان با بارش برف و کولاک، هلال احمر استان زنجان به 80 مسافر در راه مانده در جاده ترانزیت زنجان - ابهر اسکان داد.

دست کمک هلال احمر به سوی اسکان 80 مسافر در راه مانده

از سفر با کانادا لحظه آخری لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

غفور آقاجانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته نیروهای امداد و نجات 80 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک را در کیلومتر 30 جاده ترانزیت - ابهر اسکان دادند که این تعداد مسافر در مسجد امام حسین (ع) روستای خیرآباد، پتو و کنسرو بین مسافران توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده های پرتردد و پرخطر حضور دارد. در استان اقدام به استقرار پست های موقت و ثابت در قالب طرح های ملی امداد و نجات زمستانه نموده ایم. در این طرح اقدام به به کارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پرتردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امدارسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها نموده ایم.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها 8 پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان های استان فعال است، اضافه نمود: همه پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

آقاجانلو تاکید نمود: هم وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 198

به "دست کمک هلال احمر به سوی اسکان 80 مسافر در راه مانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کمک هلال احمر به سوی اسکان 80 مسافر در راه مانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید