دولت برنامه ای برای گران کردن بنزین ندارد

به گزارش مجله خزرکوه، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی: دولت اعلام نموده که فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. چنین موضوعی در کمیسیون انرژی مجلس نیز طرح نشده است.

دولت برنامه ای برای گران کردن بنزین ندارد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: همان طوری که بارها اعلام شده است تا به امروز دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شایعات مطروحه مبنی بر افزایش قیمت بنزین، بیان نمود: تا به امروز چندین بار این شایعات در فضای مجازی منتشر شده و هم اعضای کمیسیون انرژی و هم شخص وزیر نفت و هم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی این موضوع را تکذیب نموده و تاکید داشته که دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر با افزایش قیمت بنزین منابع جدیدی حاصل می گردد که باید برای آن مصارف در نظر گرفته گردد. اگر بنا بود که دولت قیمت بنزین را تغییر دهد در لایحه بودجه این موضوع را پیش بینی می کرد و آن را به مجلس ارائه می داد؛ اما در لایحه بودجه 1402 نیز قیمت بنزینی افزایشی نداشته است. عده ای با پخش این شایعات سعی در ملتهب کردن جامعه دارند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: دولت اعلام نموده که فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. چنین موضوعی در کمیسیون انرژی مجلس نیز طرح نشده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1777

به "دولت برنامه ای برای گران کردن بنزین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت برنامه ای برای گران کردن بنزین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید