تور ارزان ارمنستان: رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس مجلس ملی ارمنستان با انتشار تصاویری از ملاقات خود با محمدجعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد و نوشت گفت وگوی مهمی داشتیم.

تور ارزان ارمنستان: رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آلن سیمونیان رئیس مجلس ملی ارمنستان در توییتی از ملاقات خود با محمدجعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد.

وی در این خصوص نوشت: گفت وگوی مهمی با محمد جعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتیم. تنها در شرایط امنیت پایدار و باثبات در منطقه، توسعه موثر روابط دو جانبه و چند جانبه امکان پذیر است.

پیش تر، نخست وزیر ارمنستان در ملاقات با محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، خواهان تقویت همکاری و روابط ایروان و تهران در همه زمینه ها شد.

بنا بر اعلام دفتر نخست وزیری ارمنستان، پاشینیان در این ملاقات اعلام نمود دولت ارمنستان برای روابط با ایران و همکاری های دو کشور در زمینه مسائل مختلف از قبیل اجرای قوانین اهمیت بالایی قائل است.

به روایت دفتر نخست وزیری ارمنستان، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران هم اعلام نمود که سفرش به ایروان در پاسخ به سفر همتای ارمنستانی او به تهران انجام شد و تاکید نمود روابط محبت آمیز دیرینه بین ایران و ارمنستان زمینه خوبی برای مقاومت در برابر همه چالش های موجود در منطقه و یافتن راهکار های لازم با استفاده از پتانسیل بزرگ موجود است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1375

به "تور ارزان ارمنستان: رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید