رانگنیک بعد از رجحان مقابل برنلی: این برترین عملکردمان بود، تمرکز من روی بازیکنانی که در اختیار دارم

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل برنلی در بازی پایانی سال 2021 ابراز رضایت کرد.

رانگنیک بعد از رجحان مقابل برنلی: این برترین عملکردمان بود، تمرکز من روی بازیکنانی که در اختیار دارم

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک که شاگردانش پس از تساوی یک - یک در خانه نیوکاسل، شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس پیروز شدند در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 3 بر یک بر برنلی غلبه و به رده ششم جدول رده بندی صعود نمایند، پس از این بازی گفت: در تیم های ورزشی همواره این موضوع اهمیت دارد که شما نسبت به کاری که می کنید، متقاعد شوید. بازی با نیوکاسل برای ما سخت بود. ما ابتدا در همان دقیقه 7 در نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم و آنها عالی کار کردند. در مقابل ما به خصوص در نیمه اول خوب نبودیم، بنابراین عملکردی که در زمین داشتیم، سؤال برانگیز بود. واکنش ما به این موضوع چیست؟ آیا ما به مقابله می پردازیم و به آنها نشان می دهیم که تیمی هستیم که به خودمان ایمان داریم یا سر و دست های مان را تکان می دهیم و به تیم دیگر یاری می کنیم و به تیم خودمان آسیب می زنیم؟ برای من واضح بود که به آنها بگویم مهم است که به عنوان یک تیم کار و رفتار کنیم و اینگونه عوارض جانبی را در زمین نشان ندهیم.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در ادامه گفت: می توانم بگویم که این برترین عملکردمان (از زمان روی کار آمدنش در منچستریونایتد) بود، اما وقتی توپ به نیمه ما می آمد، نشان می داد که ما در بعضی جنبه ها هنوز جا برای پیشرفت داریم. با این حال با این موافق هستم که این برترین عملکردمان بود. بازی سختی مقابل تیمی بود که فیزیکی بازی می کرد، برای همین خیلی مهم بود که از جنبه فیزیکی و تکنیکی آماده باشیم. وقتی حتی توپ در زمین برنلی بود، ما عالی کار کردیم و کیفیت خود در جابه جایی را نشان دادیم. گلزنی در این بازی و افزایش سطح انرژی مان هم برای مان مهم بود. عملکرد ما از جنبه فیزیکی و انرژی خوب بود.

رانگنیک بعلاوه در تمجید از هافبک اسکاتلندی اش که در این ملاقات بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 8 هم قفل دروازه برنلی را باز کرد، گفت: ساعت 2 بعدازظهر همین امروز (پنجشنبه) بود که تصمیم به استفاده از مک تامینی در ترکیب اصلی گرفتیم، چون او هنوز از ناحیه قوزک پا که در بازی با نیوکاسل از این ناحیه دچار مصدومیت شد، مشکلاتی دارد. داشتن او در این بازی نکته خوبی بود. بین دو نیمه پزشک تیم گفت که او با این سطح از درد در نیمه دوم ممکن است به دردسر بیفتد، اما داشتن اسکات در زمین برای مان مهم بود و او هم در نهایت 93 دقیقه بازی کرد. مک تامینی در این بازی بازیکن مهمی برای ما بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: از عملکرد بال های مان در این ملاقات راضی بودم. جیدون سانچو عالی کار کرد به خصوص وقتی که گلزنی کرد (گلی که او زد، گل به خودی بِن می اعلام شد) اعتمادبه نفسش بالا رفت. جیدون و کریستیانو رونالدو همکاری خوبی داشتند و باید تأکید کنم که عملکرد کلی تیم خوب بود.

سرمربی موقت شیاطین سرخ در خاتمه درباره احتمال جذب بازیکن در پنجره زمستانی تأکید کرد: تمرکز من روی بازیکنانی که است در حال حاضر در اختیار دارم. همانطور که پیش از گفته بودم، ما در ترکیب مان به میزان کافی بازیکن داریم. جذب بازیکن در پنجره زمستانی تنها زمانی معنی می دهد که بتواند از لحاظ کیفی سطح ما را بالا ببرد. تا به این لحظه صحبتی با باشگاه در این مورد نداشته ام و تمرکزم در این مدت روی تیم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1514

به "رانگنیک بعد از رجحان مقابل برنلی: این برترین عملکردمان بود، تمرکز من روی بازیکنانی که در اختیار دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک بعد از رجحان مقابل برنلی: این برترین عملکردمان بود، تمرکز من روی بازیکنانی که در اختیار دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید