رستوران های گرجستان ؛ پایکوبی عطر و طعم گرجی

به گزارش مجله خزرکوه، گرجستان، از آن دسته کشورهایی است که در ساله اخیر، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته. در این میان، شناخت رستوران های گرجستان یاری زیادی به جهانگرد ها و مسافران این کشور می نماید تا هر چه بهتر و متناسب با نوع ذائقه و سلیقه شان، انتخاب نمایند.

رستوران های گرجستان ؛ پایکوبی عطر و طعم گرجی

رستوران های گرجستان با تنوع بالا برای هر فرد و ذائقه ای، پیشنهاد ویژه ای دارند. اگر شما هم رستوران گردی و امتحان طعم های تازه را جزوی از مجذوب نماینده ترین بخش های هر سفر می دانید، با خبرنگاران ، میان رستوران های گرجستان بگشت و نام آن ها را در دفترچه سفرتان یادداشت کنید.

رستوران جی وینو؛ به سبک ایتالیایی

رستوران جی وینو، با طراحی سبک ایتالیایی، یکی از اولین انتخاب های گردشگران در میان رستوران های گرجستان است. این رستوران با ظاهری مجذوب نماینده و تزیینات چوبی، در قلب شهر تفلیس واقع شده است که رفت وآمد و آدرس یابی را برای گردشگران آسان نموده است. وعده هایی که در رستوران جی وینو، آماده می گردد، ترکیب مجذوب نمایندهی از پنیر و فرآورده های گوشتی و کالباسی است.

سینی ویژه جی وینو

حجم غذای این رستوران آنقدر زیاد است که یک ظرف کوچک برای یک نفر کافی است. جالب است بدانید که جی وینو، جزو معدود رستوران های گرجستان است که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.تجربه محیط و غذاهای خوش طعم رستوران جی وینو، قطعا برایتان مجذوب نماینده و خاطره انگیز خواهد شد.

رستوران شاکمن؛ گرم و صمیمی در میان رستوران های گرجستان

اگر مسافر تفلیس هستید و از میان رستوران های گرجستان در پی رستورانی با فضای گرم و صمیمی می گشت، رستوران شاکمن یکی از برترین گزینه های پیش روی شماست. این رستوران با طراحی سنتی گرجی و فضایی منحصر به فرد، خدماتی عالی را به گردشگران ارائه می دهد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای گرجی را امتحان کنید و در کنار آن طعم بی نظیر نوشیدنی های گرجی را بچشید.

میز و جایگاه های این رستوران به شکلی کاملا سنتی و از جنس چوب گردو ساخته شده اند. در حین غذا خوردن، می توانید از موسیقی زنده و سنتی گرجی که در این رستوران نواخته می گردد لذت ببرد. قیمت ها در این رستوران بسیار ایده آل است و می توانید برترین خدمات و کیفیت را دریافت کنید.

شاکمن که در میان رستوران های گرجستان از معروفیت بالایی برخوردار است، در مرکز شهر تفلیس و در نزدیکی کلیسای سیونی، خیابان سیونی، پلاک 8 واقع شده است. اگر انتخاب شما در سفر به تفلیس، رستوران شاکمن بود، قطعا یکی از دلچسب ترین انتخاب ها برایتان خواهد شد.

رستوران ارگانیک جاسپربار؛ مدرن و اروپایی

از رستوران های گرجستان به سبک مدرن و اروپایی

رستوران ارگانیک جاسپربار یکی از برترین و پرهوادارترین رستوران های گرجستان در شهر زیبای تفلیس است. این رستوران محیط مدرن و شیکی دارد و منو آن شامل غذاهای اروپایی است. در رستوران ارگانیک جاسپربار، غذاهای بدون گلوتن با کیفیت بالایی عرضه می گردد. گردشگرانی که این رستوران را انتخاب می نمایند می توانند در هر وعده ای از صبحانه، ناهار و شام که بیشتر مورد علاقه شان است، میهمان این رستوران باشند.

استیک ها و برگرهای این رستوران بسیار معروف و پرهوادار است. اگر ذائقه شما با طعم استیک و برگر هماهنگ است، حتما آن را امتحان کنید. آدرس رستوران ارگانیک جاسپربار، شهر تفلیس، خیابان شاردنی 4، ریجی بامبیس 12، شهر قدیمی است. حتما یک وعده از غذاهایتان را در طول سفر به گرجستان در این رستوران میل کنید تا خاطره آن برای شما همیشگی گردد.

رستوران فیونیکولار؛ تجربه سرو غذا در ارتفاع

رستوران فیونیکولار، در منطقه فیونیکولار شهر تفلیس واقع شده و در کنار ده ها جاذبه گردشگری و تفریحی در این منطقه قرار گرفته است. رستوران فیونیکولار با محیطی آرام، شیک و خوش آب و آهوا در ارتفاع واقع شده است و گردشگران می توانند غذای خودشان را بر بالای بلندی در بالکن رستوران و منظرهی از شهر تفلیس میل نمایند.

در این رستوران می توانید انواع غذاهای گرجی و خوش طعم را سفارش دهید و مطمئن باشید که کیفیت و تازگی مواد اولیه آن بسیار بالاست. رستوران فیونیکولار نیز جزو محبوب ترین رستوران های گرجستان در شهر تفلیس است. مهمترین ویژگی این رستوران، مجاورت با منطقه تفریحی و گردشی فیونیکولار است که مسافران پس از گشت و گذار چند ساعته و لذت از لحظاتشان، می توانند غذای خود را در این رستوران پرهوادار میل نمایند.

کافه رستوران گابریادزه برای دوستداران تئاتر

اگر در میان رستوران های گرجستان در پی مکانی دنج برای خلوت و استراحت می گشت، پشنهاد ما به شما کافه رستوران گابریادزه در شهر تفلیس است. کافه رستوران گابریادزه با محیطی ساکت، محبت آمیز و امکان استراحت با آرامش را به شما می دهد و از آن دسته کافه رستوران هایی است که دلتان نمی خواهد به زودی آنجا را ترک کنید.

از رستوران های گرجستان با تم تئاتر و هنر

منوی رستوران گابریادزه بسیار متنوع و برای انواع سلیقه ها مناسب است. در منوی این رستوران می توانید انواع غذاهای اروپایی بعلاوه سنتی و محلی گرجستانی را سفارش دهید. از مشهورترین غذاهای این رستوران، غذای مخصوص سرآشپز است که توصیه می گردد حتما آن را امتحان کنید. ضمناً حتما دسر محلی این رستوران را با قهوه بخورید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

جالب است بدانید که گابریادزه، رستوران تئاتر گابریادزه است. پس اگر هوادار تئاتر هستید، می توانید بعد از تماشای نمایش های زیبا، به این کافه رستوران بروید. رستوران گابریادزه، جزو پیشنهادهای مخصوص در میان رستوران های گرجستان است که لحظات خاصی را برایتان به ارمغان می آورد.

این رستوران در تفلیس، جنب تئاتر گابریادزه، خیابان شاوتلی 13 واقع شده است.

رستوران سیسکویلی یا آسیاب بادی

سیسکویلی به معنای آسیاب بادی، نام یکی از رستوران های گرجستان است که به فضای منحصر به فرد خود معروفیت زیادی میان گردشگران دارد. رستوران سیسکویلی، در سال 2002 تاسیس شد و رستورانی سنتی با انواع غذاهای گرجی است. در این رستوران، جاذبه های زیادی از جمله آبشار طبیعی، آسیاب و وسایل عتیقه و قدیمی وجود دارد که می توانید از تماشا آن ها لذت ببرید.

در این رستوران موسیقی سنتی گرجستانی نیز نواخته می گردد و علاوه بر آن می توانید از پایکوبی محلی، همراه با موسیقی زیبای گرجی تماشا کنید. ساعت کاری رستوران سیسکویلی بسیار طولانی است و از ساعت 9 صبح الی 3 بامداد آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

این مجموعه دارای پارکینگ خیابانی و پارکینگ اختصاصی نیز است و مشکل جای پارک را هم برای گردشگران و مسافران حل نموده. برای رفتن به این رستوران باید به منطقه دیگومی تفلیس بروید و به راحتی آن را پیدا کنید.

رستوران قصر طلایی باتومی؛ مجلل و شیک

رستوران قصر طلایی در باتومی ، همانطورکه از نامش پیداست، رستورانی مجلل با دکوراسیون شیک و مدرن است. این رستوران، در دسته بزرگترین رستوران های گرجستان است که همه چیز در آن با روشی تازه و امروزی انجام می گیرد. در رستوران قصر طلایی می توانید بهتری غذاهای گرجی و ترکی را امتحان کنید. در این رستوران برای آن هایی که ذائقه شان با غذاهای اروپایی هماهنگ است هم یک فهرست متنوع از غذاهای اروپایی وجود دارد.

در رستوران قصر طلایی باتومی، می توانید برترین غذاها را با برترین کیفیت نوش جان کنید و از لحظاتتان لذت ببرید.

رستوران کلودز

اگر دوست دارید رستورانی متفاوت با منظرهی بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنید، رستوران کلودز در باتومی، قطعا برترین انتخاب برای شماست. منظره این رستوران بسیار عالی و شگفت انگیز است و نورپردازی داخل رستوران، فضای آرام و دلنشینی را برای مسافران ایجاد می نماید.

رستوران کلودز با فضایی لوکس و منوی متفاوت و اروپایی از سراسر جهان، تجربه ماندگاری برای شما خواهد شد که هرگز آن را فراموش نمی کنید. اگر مسافر باتومی در گرجستان هستید، رستوران کلودز را از یاد نبرید.

رستوران بربرستان (Barbarestan)

در میان رستوران های گرجستان ، رستوران بربرستان تفلیس، در بالای فهرست رستوران های پرهوادار واقع شده است. زمانی که پا به رستوران بربرستان در شهر تفلیس می گذارید، آنقدر فضای گرم و صمیمی این رستوران برایتان لذت بخش خواهد بود که به این راحتی ها دلتان نمی خواهد از آنجا خارج شوید.

محیط گرم و خانوادگی، دکوراسیون سنتی و قدیمی به همراه سرویس مدرن در این رستوران، همگی باعث محبوبیت این رستوران شده اند. اگر هوادار چشیدن طعم های تازه غذاهای گرجی هستید این رستوران برای شما مناسب است. بعلاوه می توانید لحظاتتان را در آنجا با گوش سپردن به موسیقی زیبای گرجی خاطره انگیزتر کنید.

رستوران خارچو (kharcho)

رستوران خارچو در شهر تفلیس واقع شده است و از جمله متفاوت ترین رستوران های گرجستان است. همانطور که از نام آن پیداست، تمرکز این رستوران بر ارائه خوراکی سنتی به نام خارچو است که محبوبیت زیادی در گرجستان دارد و آن را با انواع گوشت بوقلمون، گوساله، بره و حتی میگو طبخ می نمایند.

فضای داخلی این رستوران با انواع کوزه ها، فرش های رنگارنگ و وسایل سنتی گرجی طراحی شده و بر روی دیوارهای آن، عکس های سیاه و سفید از دوران قدیم تفلیس واقع شده است. اگر دوستدار آشنایی با سنت و فرهنگ تفلیس هستید، رستوران خارچو یکی از برترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

رستوران خارچو به علت کیفیت بالای غذاها و ارگانیک بودن آن ها معروفیت دارد و بی شک تجربه سرو غذا در این رستوران تا همواره یادتات خواهد ماند.

رستوران مارکو پلو؛ سرو غذا در کشتی

رستوران مارکو پلو با دیزاینی متفاوت در میان رستوران های گرجستان می درخشد. این رستوران با طراحی قدیمی خود، شبیه کشتی لزرگی است که ناخودمطلع شما را به یاد ماکو پلو و سفرهایش می اندازد. در این رستوران منوی اروپایی متنوعی وجود دارد که به راحتی و براساس سلیقه تان می توانید آن را انتخاب کنید.

باید بدانید سیگار کشیدن در این رستوران ممنوع است و می توانید غذایتان را در هوایی مطبوع و بدون بوی سیگار میل کنید. اگر تا به حال در رانی با ظاهر قدیمی و شبیه به کشتی غذا نخورده اید، الان وقتش است.

رستوران قلب باتومی؛ یادآور قلب خانه

قلب رستوران های گرجستان

رستوران قلب باتومی، با محیط گرم و دلنشینی که دارد، شما را به یاد قلب مهربان خانواده تان می اندازد! فضای این رستوران و برخورد خدمتکاران انقدر محبت آمیز و صمیمی است که شما به راحتی و با خیالی آسوده می توانید در آنجا بمانید.

این رستوران در نظرسنجی از مشتریانش، دارای امتیاز بالایی است و ترکیب غذاهای سنتی و مدرن در آن، حالتی بین المللی را به آن می بخشد.

رستوران fan fan ؛ تازه اما پرهوادار

رستوران fan fan که نسبت به دیگر رستوران های گرجستان ، تازهتر است، در مدت زمان کوتاهی توانسته مشریان و علاقه مندان زیادی را به خودش جلب کند. این رستوران در یک ساختمان قدیمی متعلق به 1905 بنا شده و اتاق های ان با طراحی بسیار زیبا تزیین شده اند.

شما می توانید بهتریت غذاهای اروپایی را در این رستوران میل کنید. قیمت غذاهای رستوران fan fan اندکی گران است اما در ازای آن غذای خوشمزه و باکیفیتی را نوش جان می کنید.

رستوران fan fan تنها یک رستوران نیست و می توان آن را کافه رستوران نامید. کافه رستوران Fan fan به انواع نوشیدنی ها، دسرها و کیک های متنوع و خوشمزه خود مشهور است. اگر به این کافه رستوران رفتید، پیشنهاد ما به شما، دسر موس شکلاتی این رستوران است که آنجا را برای همواره در ذهنتان ثبت خواهد نمود.

رستوران پلیون

رستوران پلیون یکی از برترین و باکیفیت ترین رسنوران های گرجستان است که در هتل هیلتون واقع شده است. این رستوران برای هواداران رستوران های مجلل و لوکس انتخاب مناسبی است. برترین غذاهای سنتی گرجستان را می توانید در این رستوران نوش جان کنید و علاوه بر آن، تعدادی از غذاهای اروپایی که در این رستوران سرو می گردد، می تواند گزینه مناسبی برای ذائقه های دیگر باشد.

محیط این رستوران، شیک، صمیمی و آرام است و این امکان را به شما می دهد تا در فضایی دلنشین در کنار عزیزانتان غذایتان را میل کنید. غذاهای رستوران پلیون طعم و عطری به یادماندنی دارند و مزه خوب آن ها هیچگاه از خاطرتان نخواهد رفت.

رستوران ورونیکا

رستوران ورونیکا با ظاهری مجذوب نماینده و جایگاه های قرمز رنگ راحت، یکی از برترین گزینه های پیش روی شما برای انتخاب رستوران های گرجستان است. در این رستوران نیز ترکیبی از غذاهای سنتی و اروپایی طبخ می گردد که با ذائقه های متفاوت هماهنگ است.

این رستوران علاوه بر غذاهای باکیفیت خود، به علت محیط مجذوب نماینده و خاصش معروفیت دارد و محبوبیت زیادی را بین گردشگران و مسفران گرجستان به دست آورده است. اگر انتخاب شما، رستوران ورونیکا است، باید بدانید که هرگز پشیمان نخواهید شد.

اهمیت انتخاب رستوران در هر شهر یا کشور، به مقدار انتخاب محل اقامت مهم است. در هر سفر این نکته بسیار مهم است که دست به انتخاب رستورانی بزنید که علاوه بر کیفیت بالا و هزینه مناسب، با ذائقه و سلیقه شما هماهنگ باشد. اگر شما تجربه امتحان هر یک از رستوران های گرجستان و غذاهای شاخص و خوشمزه ان را داشته اید و یا نکته مهمی را درباره این رستوران ها می دانید، با خبرنگاران در میان بگذارید و دوستانتان را از آن مطلع کنید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1657

به "رستوران های گرجستان ؛ پایکوبی عطر و طعم گرجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های گرجستان ؛ پایکوبی عطر و طعم گرجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید