سانتافه 2021 هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید

به گزارش مجله خزرکوه، سانتافه 2021، با یک گیربکس دو کلاچه و مدل لوکس خطاطی برای سال 2021 آماده ورود به بازار می گردد.

سانتافه 2021 هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،هیوندای سانتافه 2021 مجموعه ای جامع از پیشرفت ها را دریافت نموده که آن را از مدل محبوب قبلی خود که دو سال پیش معرفی شده متمایز می نماید. برای سال 2021، ظاهر کشیده سانتافه دو پیشرانه جدید، طراحی ظاهر مدرن و سطح تزئینی لوکس Calligraphy به ارمغان می آورد و آن را به حریفی در میان رقبای جدید و به روز تبدیل می نماید. سانتافه 2021 که قبلاً در سطح جهانی اعلام شده بود، عرضه آن رسماً برای ایالات متحده تأیید شده است.

با تمام قدرت جلو رفتن

مهمترین تغییرات سانتافه برای سال 2021 موتور این ماشین است که از نوع 2.5 لیتری توربوشارژ چهار خطی توربو است که به عنوان گزینه در بعضی از تریم های سانتافه یافت می گردد. این موتور دارای 277 اسب بخار قدرت و 311 پوند گشتاور (207 کیلووات و 422 نیوتن متر) است که نسبت به توربو 2.0 خروجی 235 اسب بخار و 260 پوند گشتاور (175 کیلووات و 352 نیوتن متر) پیشرفت چشمگیری داشته است. علاوه بر این، موتور جدید با گیربکس دو سرعته دو کلاچه مرطوب همراه است، که آلودگی را کاهش می دهد و در مقایسه با اتومبیل خروجی هشت سرعته، نتیجه بهتری را ارائه می دهد.

2021 سانتافه همچنین اولین SUV هیبریدی هیوندای خواهد بود. سانتافه هیبریدی نیروی محرکه خود را از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار خطی، یک ژنراتور استارتر 13 کیلووات و یک موتور الکتریکی 44 کیلووات خواهد گرفت که خودش شارژ آن را به وسیله یک باتری کوچک 1.5 کیلووات ساعتی انجام می دهد. توان خروجی ترکیبی 225 اسب بخار (168 کیلووات) و 195 پوند گشتاور (264 نیوتن متر) خواهد بود که به وسیله اتوماتیک شش سرعته بهینه سازی هیبریدی به سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد راهنمایی می گردد.

ظاهری منحصر به فرد

به نظر می رسد هیوندای در حال دور شدن از سبک جلوی جسورانه است، پنجره جلوتر گسترده تر SUV، چراغ های جلو را در بافت خود جای می دهد. یک تکه ترازوی کرومی به شکل بال، دهانه جلوپنجره را نشان می دهد، چراغ های روشن روز در نزدیکی کاپوت بالا نصب شده اند. آن لهجه های روشنایی LED هنگام ترکیب با چراغ های جلو، یک ظاهر طراحی شده به شکل T را تشکیل می دهند.

تغییرات ظاهری در عقب کمتر مشهود است. چراغ های عقب تیزتر هستند، چراغ های swoopy LED و یک میله نور LED تمام عرض جایگزین یک قطعه تریم کروم در درب عقب است. سیگنال های چرخشی جداگانه سانتافه در چراغ های عقب تغییر مکان داده اند، با یک بازتابنده قرمز و وسیع که عرض سپر را اجرا می نماید.

فضای داخلی سرگرم کننده

فضای داخلی سانتافه 2021 دارای چندین پیشرفت جدید است که از جمله آن ها می توان به نمایشگر های سرگرمی استاندارد و بزرگتر اشاره نمود. یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی اکنون صفحه اصلی است، همچنین یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، کلید دیجیتال هیوندای، فناوری نیمه مستقل Highway Drive Assist، شارژ بی سیم و بی سیم Apple CarPlay و Android Auto اولین حضور خود را در سانتافه دارند.

کنسول بالا جلوه ای ممتازتر به سانتافه 2021 می بخشد و در عین حال فضای ذخیره سازی زیر پشته مرکزی را نیز باز می نماید. سوئیچ به کنترل های شیفت به سیم نیز باعث می گردد که یک انتخاب دنده دکمه ای شرکتی ایجاد گردد که فضای بازتری نسبت به شیفت معمولی خروجی بیشتر می نماید.

تزئینات Calligraphy، که اولین بار در Palisade 2021 شروع به کار کرد، در سانتافه هم هست. همانند SUV بزرگتر، سانتافه خوشنویسی از چرم Nappa با کیفیت بالاتر، پنجره جلو تجدید نظر شده، درب و جایگاه های ممتاز، نمایشگر تمام رنگی جلو، روشنایی محیطی گسترش یافته، شیشه های عقب اتوماتیک بالا و پایین ، چرخ های منحصر به فرد 20 اینچی و ویژگی های اضافه شده دیگر بهره می برد.

سبکی و سواری راحت

هیوندای سانتافه 2021 دارای ویژگی های گسترده ای در استفاده از فولاد های کششی بالا در ساختار بدنه است که به گفته این شرکت، باعث کاهش وزن می گردد، حالی که سواری و هندلینگ نیز بهتر است. تقویت کننده ترمز با ظرفیت بالاتر و روتور های ترمز بزرگتر، عملکرد توقف را نیز بهبود می بخشد. طراحی مجدد عایق صفحه ابزار، صدای موتور را کاهش می دهد و پوشش های زیرین جدید برای زیر قاب، محفظه موتور و کف کابین ضریب درگ را از 0.34 به 0.33 کاهش می دهد. اگر این موارد به اندازه ادعای هیوندای قابل توجه باشند، سانتافه از قبل دلپذیرتر و حتی نرمتر و پایدارتر است.

تاریخ عرضه و قیمت سانتافه 2021

سانتافه غیر هیبریدی 2021 مثل قبل در تأسیسات تولیدی شرکت آلاباما ساخته می گردد و تا انتها سال به نمایندگی ها می رسد. سانتافه هیبرید در اولسان کره جنوبی ساخته می گردد و تحویل آن در سه ماهه اول سال 2021 شروع می گردد. مدل ترکیبی پلاگین در سال آینده ارائه می گردد. قیمت گذاری هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود با افزایش قیمت 26.275 دلاری سانتافه 2020 روبرو شوید - در عین حال، حداکثر قیمت سانتافه 2021، 42000 دلار است.

دانلود با کیفیت

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 804

به "سانتافه 2021 هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتافه 2021 هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید