فروش پایین آیفون 14 پلاس شاید اپل را وادار به کاهش قیمت آیفون 15 پلاس کند

به گزارش مجله خزرکوه، اپل با معرفی از سری آیفون 14 امیدوار بود مدل پلاس بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد اما این اتفاق رخ نداد و اکنون گفته می گردد این شرکت احتمالا قیمت آیفون 15 پلاس را کاهش خواهد داد.

فروش پایین آیفون 14 پلاس شاید اپل را وادار به کاهش قیمت آیفون 15 پلاس کند

اپل دو سال همراه با گوشی های پرچم دار خود از یک مدل مینی هم رونمایی می کرد. این گوشی ها به واسطه مقدار بسیار کوچکی که داشتند هیچوقت نتوانستند نظر مثبت کاربران را به خود جلب نمایند، در نتیجه اپل تصمیم گرفته همراه با سری آیفون 14 از مدل پلاس به جای مینی رونمایی کند؛ محصولی که از لحاظ مقدار مشابه آیفون 14 پرو مکس است (6.7 اینچ) اما از لحاظ قابلیت ها و امکانات، کاملا مشابه آیفون 14.

صرفا مقدار بزرگ تر سبب شده تمایل کاربران به خرید دو مدل پرو و پرو مکس افزایش پیدا کند. به گونه ای که اپل حتی برای تأمین قطعات مورد احتیاج برای ساخت این دو مدل با مشکل روبرو شده، در حالی که دو مدل استاندارد و به خصوص پلاس، اصلا نتوانسته اند آنطور که باید نظر مثبت کاربران را جلب نمایند. تمام این اتفاق ها در حالی اتفاق افتاده که ظاهرا اپل می خواهد برای نسل بعد هم مدل پلاس را عرضه کند. حالا شایعه شده اپل شاید تصمیم بگیرد به خاطر عدم فروش بالای آیفون 14 پلاس، قیمت آیفون 15 پلاس را کاهش دهد.

همانطور که می دانید، تفاوت مدل های پرو از آیفون 14 با مدل های استاندارد بسیار زیاد است. از دوربین 48 مگاپیکسلی گرفته تا پردازنده قدرتمندتر A16 و استفاده از حفره به جای ناچ، از جمله قابلیت هایی هستند که اپل فقط برای دو مدل پرو در نظر گرفته؛ اما گفته می گردد تفاوت بین مدل های پلاس (استاندارد) و پرو و اولترا در سال آینده افزایش هم خواهد داشت.

البته ظاهرا این شرکت می خواهد قابلیت جزیره پویا را به هر چهار مدل اضافه کند اما اینکه آیا دو مدل استاندارد و پلاس نمایشگری با رفرش ریت بالا خواهند داشت یا خیر تعیین نیست. علاوه بر این ها، شایعه شده که اپل می خواهد سنسور 48 مگاپیکسلی را به گوشی های مقرون به صرفه قیمت خود هم اضافه کند.

برنامه بعدی هم کاهش قیمت مدل های پلاس و استاندارد و افزایش قیمت مدل پرو و البته آیفون 15 اولترا است. فعلا که خبرها و شایعات به همین دلیل هستند و گفته می گردد از لحاظ قابلیت و امکانات، دو مدل پرو و اولترا بسیار بهتر (بدنه تیتانیومی، پردازنده سریع تر و…) و از لحاظ قیمت هم بسیار گران تر از دو مدل استاندارد و پلاس خواهند بود. حال باید دید در نهایت اپل چه تصمیمی می گیرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

40,500,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - هند

25,590,000

تومان

محبوب ترین گوشی های اپل در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1733

به "فروش پایین آیفون 14 پلاس شاید اپل را وادار به کاهش قیمت آیفون 15 پلاس کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پایین آیفون 14 پلاس شاید اپل را وادار به کاهش قیمت آیفون 15 پلاس کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید