محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در خبرنگاران

به گزارش مجله خزرکوه، در این مطلب به معرفی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی مالی شیائومی پوکو C31 می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، برچسب محافظ لنز دوربین و شارژر می شوند.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در خبرنگاران

مشخصات گوشی شیائومی پوکو C31

شیائومی پوکو C31 یکی از گوشی های مالی و محبوب شیائومی در بازار به شمار میرود که توانسته با قابلیت ها و امکانات خوبی که دارد نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی در سپتامبر سال 2021 و با هدف قرار دادن کاربرانی که بودجه محدودی دارند راهی بازار شد. شیائومی برای آن یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD را در نظر گرفته که وضوح آن به 720 × 1600 پیکسل می رسد. این گوشی بعلاوه از پلاستیک ساخته شده و 194 گرم هم وزن دارد. سیستم عامل و رابط کاربری پیش فرض این گوشی به ترتیب اندروید 10 و MIUI 12 هستند و به عنوان قلب تپنده هم تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G35 در آن ایفای نقش می نماید که پردازنده خوبی برای رسیدگی به کارهای معمولی و سبک است.

این گوشی از 3/4 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که در کنار پردازنده یادشده می توانند عملکرد نسبتا خوبی را در انجام کارهای بسیار سبک از خود به نمایش بگذارند. روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین تعبیه شده که شامل 13 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می شوند. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی است که مثل دوربین اصلی می تواند در وضوح 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می برد و شارژر آن هم 10 واتی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C31 211033MI دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

مشاهده کالا

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی شیائومی پوکو C31 معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. گلس محافظ لنز دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی پوکو C31

1. کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS

نخستین قابی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، یک قاب فوق العاده باکیفیت، سنگین و مقاوم است؛ قابی که برخلاف بسیاری از قاب های موجود در بازار اصلا مانع افت سیگنال بی سیم نشده و عملکرد گوشی را مختل نمی نماید. این قاب محافظ به علت اینکه پنل پشتی از جنس شیشه دارد اصلا کثیف نمی گردد، در صورت کثیف شدن می توان آن را به سرعت و بدون مشکل پاک کرد، از ترمز روی فریم های کناری بهره می برد تا دستگاه درون دست سر نخورد، فوق العاده زیبا و چشم نواز است و ظاهر گوشی را دو چندان بهبود می بخشد. با این قاب دسترسی به پورت ها مشکل نخواهد بود و از دوربین و صفحه هم به لطف کناره های برجسته محافظت خواهد شد. این قاب 85 گرم وزن دارد و مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش هم بسیار بالاست.

کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C/Redmi 10A/Poco C31

10 %

106,660

95,990 تومان

مشاهده و خرید

2. کاور مدل عروسکی طرح خرگوشی

در دسته لوازم جانبی شیائومی پوکو C31، مدل های فانتزی هم وجود دارند. از آن جایی که پوکو C31 یک گوشی مالی و مناسب برای کارهای دانش آموزی است، بسیاری از افراد کم سن و سال از آن استفاده می نمایند. اگر برای فرزند خود به خصوص دختر این گوشی را خریداری نموده اید و در پی قابی عروسکی و فانتزی برای آن هستید که علی رغم ظاهر بچه گانه، عملکرد خوبی هم در برابر ضربه دارد، پیشنهاد ما به شما خرید کاور عروسکی است که به واسطه طراحی جالبش شکل و شمایل یک حیوان خانگی کوچک و بامزه را تداعی می نماید. این کاور از خز و پرز ساخته شده و به همین دلیل بسیار نرم و لمس آن لذت بخش است. در ابتدا شاید گوشی اندکی پرز بدهد اما به مرور این مشکل هم رفع خواهد شد. یکی از نکات مجذوب کننده در رابطه با این کاور عروسکی این است که برای استفاده از دوربین باید گوش خرگوش را به سمت بالا راهنمایی کنید که این یعنی در حالت عادی حتی از دوربین ها هم مراقبت می گردد و احتیاج شدیدی به گلس های محافظ لنز حس نخواهد شد.

کاور مدل عروسکی طرح خرگوشی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی POCO C31

150,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کاور سهند مدل TP2-01

کاور سوم، یک کاور ساخته شده با ترکیبی از پلاستیک سخت و نرم است که فقط 30 گرم وزن دارد و با ظاهر مات خود، شکل و شمایل مجذوب کنندهی به گوشی هوشمندتان می بخشد. این قاب کیفیت ساخت بالایی دارد و با در دست گرفتن آن می توانید به خوبی متوجه این موضوع شوید. در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست و اصلا نمی گذارد آسیبی به گوشی شما وارد گردد. از مزیت های این قاب این است که پوشش داخلی نرمی دارد تا پنل پشتی گوشی آسیب نبیند یا هنگام جدا کردن آن با مشکل روبرو نشوید، لبه های آن برجسته است تا از دوربین و صفحه نمایش مراقبت کند، دسترسی به پورت ها و اتصالات را مشکل نمی نماید و بسیاری از موارد دیگر که آن را به یک لوازم جانبی ارزشمند برای شیائومی پوکو C31 تبدیل نموده است.

کاور سهند مدل TP2-01 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

60,000 تومان

مشاهده و خرید

4. کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1

کاور بتمن برند کینگ کونگ، یک قاب ضد ضربه و جان سخت از جنس پلی کربنات و پلی اورتان است که بالاترین اندازه مقاومت را در برابر ضربه دارد و عملا گوشی شما را بیمه می نماید. این قاب به لطف حلقه ای که روی پنل پشتی خود دارد هم می تواند به یک استند تبدیل گردد و هنگام تماشای فیلم و سریال روی زمین قرار بگیرد و هم به لطف خاصیت مغناطیسی همان بخش، می توان آن را روی هولدرهای ماشین هم قرار داد. آنچه که باعث شده این قاب در مقایسه با بسیاری از قاب های دیگر موجود در بازار به انتخاب ارزشمندی تبدیل گردد قیمت پایین، بدنه بسیار مقاوم و رنگ ثابت است که یاری می نماید قاب در دراز مدت اصلا رنگ و مجذوب کنندهیت خود را از دست ندهد.

کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C/Redmi 10A/Poco C31

مشاهده کالا

5. کاور لوکسار مدل Duty

قاب موبایل Duty از برند لوکسار از نوترین مدل های عرضه شده این کمپانی است که تمرکز اصلی آن روی محافظت حداکثری گوشی با رعایت زیبایی محصول است.. این قاب دارای تائیدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متری است و این یعنی در برابر ضربه و خط و خش گوشی شما را به برترین شکل ممکن حفظ می نماید. استفاده از برترین متریال اولیه A+ باعث شده تا این کاور در طولانی مدت کدر و مات نگردد. علاوه بر محافظت از بدنه، اهمیت ویژه ای به لنز گوشی شما هم داده شده به این صورت که لنزها به صورت مجزا پوشانده شده اند تا در صورت سقوط هیچ آسیبی به آن ها وارد نگردد. این قاب شفاف است و همین مسئله سبب شده زیبایی خود گوشی کاملا از پشت آن نمایان باشد.

کاور لوکسار مدل Duty مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C / Redmi 9 india / Poco C31

مشاهده کالا

6. کاور آکوییلا مدل KSH

می رسیم به یکی از سبک ترین قاب موجود در دسته لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 که فقط 5 گرم وزن دارد و از پلاستیک ساخته شده است. این قاب آنقدر سبک است که وقتی آن را به گوشی اضافه می کنید عملا متوجه چیزی نمی شوید. در عین حال مقاومت خوبی هم در برابر ضربه و خط و خش دارد و حتی ضد آب هم هست. این قاب انعطاف پذیر شاید برترین و مقاوم ترین کاور موجود برای پوکو C31 نباشد اما با این حال از لنزها به خوبی مراقبت می نماید و اجازه نمی دهد گوشی در برابر صدمات معمولی آسیب ببیند. بعلاوه به خاطر ضخامت کمی که دارد اصلا مانعی برای شارژ بی سیم نیست و عملکرد گوشی را مختل نمی نماید. این قاب در حال حاضر یکی از محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در خبرنگاران محسوب می گردد.

کاور آکوییلا مدل KSH مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

14 %

58,000

50,000 تومان

مشاهده و خرید

7. کاور مدل MBC

لبه های این قاب سیلیکونی و پشت آن از آکرلیک سفت و سخت ساخته شده تا بدین ترتیب از گوشی به برترین شکل ممکن محافظت گردد. در ساخت این قاب یک نوآوری جالب استفاده شده و آن هم این است که هنگام سقوط، یک نیروی مخالف ایجاد می نماید تا گوشی کمترین آسیب را متحمل گردد. بعلاوه لبه های این قاب از صفحه کمی بالاتر می آید و باعث می گردد در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نگردد. این قاب هیچگاه از دست شما سر نمی خورد و به راحتی هم در جیب قرار می گیرد. به لطف پنل پشتی مات، اثر انگشت هم دیگر روی قاب باقی نمی ماند تا هر بار مجبور باشید آن را تمیز کنید. لبه های گوشی به طور کامل درون قاب قرار می گیرد و باعث می گردد هیچگونه گرد و غبار و حتی آب به وسیله آن به گوشی وارد نگردد. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا روی قاب تعبیه شده که باعث می گردد به راحتی بتوان از دکمه های گوشی استفاده کرد. این قاب مانعی برای استفاده از شارژ بی سیم هم نیست.

کاور مدل MBC مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

65,000 تومان

مشاهده و خرید

8. کاور گاردتک مدل Dcamp2

می رسیم به آخرین قاب شیائومی پوکو C31 یعنی قاب گاردتک مدل Dcamp2 که یکی از برترین لوازم جانبی موجود برای این گوشی است. کاور گاردتک یکی از سرسخت ترین کاورهای موجود درون بازار برای شیائومی پوکو C31 محسوب می گردد که از یک حلقه روی پنل پشتی خود بهره می برد و برای محافظت از دوربین هم یک پنل کشویی روی آن تعبیه شده است. این قاب فوق العاده قدرتمند است و در عین حال فقط 30 گرم وزن دارد. این یعنی بدون اینکه وزن گوشی را خیلی افزایش دهد، آن را عملا در برابر تمام ضربات سخت بیمه می نماید. جنس این قاب از پلاستیک سخن و فیبر کربن است و حتی می تواند در برابر نفوذ آب هم مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد. این قاب از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می برد و علی رغم ظاهر خشن، آنقدر خوب طراحی شده که نه تنها مسئله ای از بابت دسترسی به پورت ها وجود نخواهد داشت بلکه حتی می توانید از فناوری شارژ بی سیم هم بهره مند شوید.

کاور گاردتک مدل Dcamp2 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 10A / POCO C31

30 %

125,000

87,500 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش شیائومی پوکو C31

1. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شفاف ال کا مدل LK Glass

اگر در پی گلسی هستید که مات نباشد و در عین حال بتواند محتوای نمایشگر را به خوبی به چشم شما برساند، محافظ صفحه نمایش ال کا پیشنهاد ما به شماست. این برچسب با برش های دقیقی که دارد، کاملا لبه های گوشی را پوشش می دهد تا عملا ذره ای از پنل جلویی گوشی در معرض خطر قرار نداشته باشد. بعلاوه در صورت استفاده از این گلس، عملکرد سنسورهای قسمت بالای نمایشگر هم مختل نخواهد شد. این گلس را بدون مراجعه به یک موبایل فروشی و در خانه هم می توان به راحتی نصب کرد. در صورت جداسازی از روی صفحه هم هیچ ردی از آن باقی نخواهد ماند. این گلس هنگام نصب حباب نمی اندازد، کیفیت صفحه را کاهش نمی دهد، چربی گریز است، جاذب اثر انگشت نیست، از استاندارد مقاومتی 9H بهره می برد، از انعکاس نور جلوگیری می نماید و بسیاری موارد خوب دیگر.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی شفاف ال کا جی مدل LK Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

مشاهده کالا

2. حافظ صفحه نمایش مات شیلد گلس مدل CMT

امروزه یکی از مسائل مردم در استفاده از گوشی های موبایل کاهش دید صفحه در مقابل تابش شدید نور خورشید است. بسیاری از افراد می خواهند حتی زیر نور خورشید هم بتوانند بدون هیچ مسئله ای با گوشی کار نمایند که چاره کار، استفاده از محافظ صفحه شیلد گلس است. این محافظ صفحه مات ضد تابش و ضد بازتاب است به طوری که وقتی صفحه نمایش شما روشن است هیچگونه تصویر یا بازتابی را درون آن مشاهده نخواهید کرد و در نتیجه یک تصویر با کیفیت و بدون بازتاب را خواهید داشت. علاوه بر این ها، این گلس از 5 لایه ضد ضربه ساخته شده تا نه تنها خبری از خط و خش نباشد بلکه آسیبی به خاطر سقوط به گوشی وارد نگردد. این قاب نه تنها باعث کاهش کیفیت و دقت لمس گوشی نمی گردد بلکه شفافیت آن را هم کم نمی نماید تا در مجموع یک انتخاب بی نظیر برای شیائومی پوکو C31 باشد.

محافظ صفحه نمایش مات شیلد گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C3 / C31 / M2 / M2 Reloaded

6 %

41,890

39,510 تومان

مشاهده و خرید

محافظ لنز دوربین شیائومی پوکو C31

1. محافظ لنز شهر گلس مدل 3SNF-Glass (به همراه گلس پشت و گلس محافظ صفحه)

محافظ لنز دوربین شهر گلس یک مزیت استثنائی دارد و آن هم این است که سه محصول را در یک پکیج به همراه دارد. این یعنی شما با خرید یک محافظ صفحه که کیفیت فوق العاده ای هم دارد، نه تنها یک برچسب برای محافظت از پنل پشتی گوشی دریافت می کنید بلکه یک برچسب محافظ لنز دوربین هم خواهید داشت که می تواند از خط و خش لنزهای دوربین در نتیجه استفاده طولانی مدت یا ضربه جلوگیری کند. برچسب محافظ لنز این پکیج روی شیشه لنز گوشی شما قرار می گیرد و مانع ایجاد هر گونه خط و خش و لکه می گردد و در نتیجه کیفیت دوربین حفظ خواهد شد. این محافظ شیشه ای دقیقا روی دوربین گوشی قرار گرفته و قسمت های مشکی رنگ اطراف لنز را به خوبی با چسب مشکی خود پوشش می دهد. بعلاوه نسبت به ضربه مقاوم است و تاثیری هم روی کیفیت دوربین نمی گذارد.

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل 3SNF-Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31 به همراه محافظ پشت و محافظ لنز

17 %

215,400

179,560 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL

پوکو C31 محصولی نیست که دوربین های برآمده ای داشته باشد اما با این حال قیمت تعمیر آن قطعا پایین نخواهد بود. بنابراین باید برای سلامت تمامی بخش های گوشی اهمیت قائل بود. در نتیجه پیشنهاد می کنیم برچسب محافظ لنز دوربین شیلد گلس را بخرید که برترین محافظت را از لنزهای گوشی شما به ارمغان می آورد و اجازه نمی دهد لنز در اثر چربی، خط و خش، ضربه و… کیفیت خود را از دست بدهد، بشکند و… . این برچسب از نوار مشکی در اطراف خود بهره می برد تا علاوه بر خود لنزها از ماژول دوربین هم مراقبت و از خط و خش افتادن روی آن جلوگیری کند. این برچسب از استاندارد مقاومتی 9H برخوردار است، با تمام قاب ها و کیف ها سازگار است، در برابر چربی و گرد و غبار مقاومت خوبی دارد و آب گریز است، اثر انگشت را جذب نمی نماید، حباب نمی اندازد و بسیاری موارد خوب دیگر که ارزش خرید آن را بسیار بالا می برد.

محافظ لنز دوربین شیلد گلس مدل LFUL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco C31

38,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر شیائومی پوکو C31

1. شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ

پوکو C31 محصولی است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اما شارژر بسیار کند 10 واتی. البته نمی توانیم در این بخش شارژر سریعی برای این گوشی معرفی کنیم و انتظار داشته باشیم گوشی با سرعت بالایی شارژ گردد. تمام سرعتی که این گوشی از آن پشتیبانی می نماید همین 10 وات است اما با این حال کوشش کردیم شارژرهایی را به شما معرفی کنیم که سرعت نسبتا خوبی دارند تا در صورت خرید یک محصول دیگر با پشتیبانی از شارژرهای سریع تر بتوانید بدون احتیاج به یک شارژر نو آن ها را هم شارژ کنید. البته این آداپتور بدون کابل عرضه می گردد و باید برای آن کابل USB-A به MicroUSB هم تهیه کنید. توجه داشته باشید این شارژر اوریجینال است و برترین انتخاب برای گوشی شما محسوب می گردد.

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EZ

مشاهده کالا

2. شارژر دیواری شیائومی مدل note 9s

در نهایت می رسیم به شارژر 33 واتی شیائومی مدل note 9s که یک شارژر اوریجینال و بسیار باکیفیت محسوب می گردد و می تواند گوشی را بدون داغ کردن و بدون هیچ مشکل خاصی شارژ کند. این شارژر به همراه خود یک کابل USB-C هم دارد اما باید به صورت جداگانه یک کابل USB-A به MicroUSB هم بخرید چرا که پوکو C31 از پورت USB-C پشتیبانی نمی نماید. این شارژر از فناوری فناوری Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی می نماید و این یعنی گوشی هایی را که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نمایند را هم با سرعت بسیار خوبی شارژ می نماید. توجه داشته باشید این شارژر اوریجینال است و با بسته بندی خود شیائومی عرضه می گردد.

شارژر دیواری شیائومی مدل note 9s به همراه کابل تبدیل USB-C

مشاهده کالا

سخن پایانی

شیائومی پوکو C31 یکی از برترین گوشی های مالی بازار محسوب می گردد که در سال 2021 رونمایی و راهی بازار شد و هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی در دسترس واقع شده است. شما بعلاوه می توانید لوازم جانبی پوکو C31 را هم با قیمت معقول و کیفیت بسیار بالایی از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C31 211033MI دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

مشاهده کالا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1742

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید