مسابقات قهرمانی اسکی کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، عبدالرحمن قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هم اندیشی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مسابقات قهرمانی اسکی نونهالان و خردسالان پسر با حضور 130 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی این استان از 27 لغایت 29 بهمن ماه در شهرستان کوهرنگ اجرا می شود.

مسابقات قهرمانی اسکی کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

وی با اشاره به هزینه برگزاری این مسابقات شرح داد: امیدواریم با مشارکت دستگاه های متولی شاهد برگزاری این رقابت های کشوری و معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری ورزشی استان در سطح کشور باشیم.

قاسمی گفت: این مسابقات با مشارکت آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، اتحادیه هتل ها، فرمانداری و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، برگزاری مسابقات اسکی را یکی از عوامل توسعه گردشگری در استان عنوان و گفت: برگزاری این رقابت ها، موجب معرفی بیشتر پیست اسکی کوهرنگ در سطح کشور خواهد شد که به طور قطع در جذب گردشگر و توسعه توریسم ورزشی و درآمدزایی تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت برگزاری مسابقات اسکی را حتی در تابستان دارد، گفت: منطقه گردشگری کوهرنگ سابقه برگزاری رقابت های اسکی در تیرماه را داشته و این قابلیت باید در کشور معرفی و مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 398

به "مسابقات قهرمانی اسکی کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات قهرمانی اسکی کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید