مشخصات کامل گلکسی تب A8 2021 فاش شد

به گزارش مجله خزرکوه، سامسونگ بی شک یکی از بهترین تولید کنندگان تبلت های اندرویدی است که سالانه مدل های مختلفی را در رده های پرچم دار، میان رده و رده پایین ارزان قیمت معرفی می کند. یکی از مدل های محبوبی که با قیمت مناسب و مشخصات قابل قبول راهی بازار می شود، سری گلکسی تب A است.

مشخصات کامل گلکسی تب A8 2021 فاش شد

در حال حاضر گلکسی تب A7 یکی از بهترین تبلت های ارزان قیمت موجود در بازار است که با قیمتی حدود 230 دلار، نمایشگر 10.4 اینچی و مشخصات مناسب با استقبال خوبی روبرو شده است.

با توجه به این موفقیت، انتظار می رود سامسونگ برای میان رده بعدی خود که قرار است به زودی معرفی شود، یعنی گلکسی تب A8 هم از همین سیاست پیروی کند. رندرهای با کیفیتی که در روزهای گذشته از گلکسی تب A8 2021 منتشر شده اند، از مشخصاتی مانند نمایشگر 10.5 اینچی و پردازنده Unisoc T618 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم حکایت دارند.

گویا سامسونگ برای این نسل هم بازه قیمتی 250 دلار را انتخاب کرده است که البته ممکن است این قیمت برای مدل پایه با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

به جز نسخه پایه، کره ای ها گلکسی تب A8 2021 را در دو نسخه دیگر با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی هم عرضه خواهند کرد که ممکن است بسته به بازارهای مختلف مدل های مختلفی را برای هر منطقه ببینیم.

ظرفیت باتری اعلام شده برای این تبلت برابر با 7040 میلی آمپر ساعت است که نوید عمر باتری طولانی را می دهد. گویا سامسونگ در این نسل ترکیب دوربین ها را تغییر نداده و از همان سنسورهای 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و 5 مگاپیکسلی در دوربین سلفی استفاده کرده است که در نسل قبل هم مشاهده کردیم.

با توجه به این که ابعاد نمایشگر نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده است، انتظار داشتیم رزولوشن نمایشگر هم افزایش پیدا کند، اما گویا سامسونگ این بخش را هم تغییر نداده است.

گلکسی تب A8 2021 احتمالا به اسکنر اثر انگشت هم مجهز خواهد شد که در کنار دستگاه قرار می گیرد. سامسونگ در این نسل هم جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه USB-C را حفظ کرده و از اسپیکرهای دالبی اتموس 4گانه بهره گرفته است.

در ابتدای مطلب به چیپست Unisoc T618 اشاره کردیم که گفته می شود قرار است جایگزین اسنپ دراگون 662 شود. همچنین اطلاعات منتشر شده به طراحی قدیمی با حاشیه های اطراف نمایشگر اشاره می کنند که برای سال 2021 قدیمی محسوب می شود و ممکن است همین باعث کاهش قیمت آن نسبت به گلکسی تب A7 سال گذشته شود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1364

به "مشخصات کامل گلکسی تب A8 2021 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گلکسی تب A8 2021 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید