معلولان می توانند نمونه یک الگویی پیروز برای افراد جامعه باشند

به گزارش مجله خزرکوه، محمود نژاد مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین با کانون ها، نمایندگان و روسای انجمنهای معلولین استان کرمانشاه ملاقات کرد

معلولان می توانند نمونه یک الگویی پیروز برای افراد جامعه باشند

به گزارش خبرنگار ، رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در ملاقات با محمود نژاد مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین، نمایندگان جامعه معلولین و روسای انجمن ها و کانون ها، گفت: موجب افتخار و غرور برای من است که خدمتگزار جامعه معلولین عزیز باشیم.

او با اشاره به اینکه نقض ظاهری معلول نمی تواند باعث پیشرفت او گردد، گفت: پیروزیت معلولان در رشته های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی نشان دهنده آن است که معلولان می توانند نمونه یک الگویی پیروز برای افراد جامعه باشند.

رضوان مدنی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه از تعداد 153 هزار و 800 مددجو تحت پوشش بهزیستی تعداد 38 هزار و 800 نفر جزء جامعه معلولین هستند، اضافه کرد: با توجه به اینکه برای سازمان بهزیستی بیش از 180 وظیفه تعریف شده لذا می بایست برای رسیدن به پیروزیت و اهداف سازمان، سمن ها، کانون ها، انجمن ها، خیرین و بخش خصوصی همواره در کنار بخش دولتی باشند.

این مقام مسئول گفت: با تعاملات خوبی که با سپاه منطقه ای نجف اشرف، استانداری، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) و خیرین گرانقدر استانی و کشوری داشتیم، تاکنون توانسته ایم اقدامات موثری در بخش ساخت مسکن مددجویان، اشتغال، جهیزیه، تامین وسایل یاری توانبخشی و .... غیره داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به یاری های مجمع خیرین حامی معلولان کشور در بخش تامین جهیزیه مددجویان، گفت: تاکنون 277 مورد جهیزیه کامل به مددجویان طی مراسمات باشکوهی اهداء شده و ان شاءالله تا سرانجام سال نیز به مابقی مددجویان در قسمتهای شرق و غرب استانی جهیزیه اهداء می گردد.

او با اشاره به تشکیل اولین جلسه شورای مشارکت استان با حضور امام آدینه، استاندار و مدیران دستگاه های ذی ربط در ماه مبارک رمضان، گفت: تامین مسکن خانواده های دارای دو معلول و بیشتر ساکن در استان کرمانشاه از جمله اهداف سازمان بهزیستی استان می باشد که در این راستا نیز با ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) تفاهم نامه ای منعقد شده است.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 137

به "معلولان می توانند نمونه یک الگویی پیروز برای افراد جامعه باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلولان می توانند نمونه یک الگویی پیروز برای افراد جامعه باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید