مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی و جاذبه های گردشگری مکزیکوسیتی همراه ما باشید

به گزارش مجله خزرکوه، پوئبلا سمت غرب شهر مکزیکوسیتی واقع شده است، شهری که به خاطر تاریخ، غذا و منظره هاش مشهور شده است. پوئبلا داخل یک دره واقع شده است و دور تا دور آن با کوه های برفی احاطه شده است. در قرن نوزدهم این شهر محل جنگ با کشور فرانسه بوده و دو قلعه از آن دوره به جای مانده است، که در حال حاضر از جاذبه های این منطقه به شمار می رود. پس از بازدید Zocalo plaza و کلیسای قرن شانزدهم پوئبلا، به منطقه Los Sapos برای غذاهای سنتی اش سری بزنید. از غذاهای ویژه آن چیپس با سیب زمینی تازه و لیمو که به همراه سوسیس و پنیر داخل نان پر شده است.

مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی و جاذبه های گردشگری مکزیکوسیتی همراه ما باشید

با دو ساعت رانندگی به سمت جنوب غربی مکزیک به مالینالکو می رسید. مکانی به دور از شلوغی شهر که دارای معماری هایی به سبک نئوکلاسیک هست. انگیزه ای که می تواند شما برای سفر به مالینالکو وسوسه کند، منظره ها شگفت انگیز و فوق العاده زیبای آن است؛ البته در کنار این آثار باستانی مراکز خرید و رستوران های عالی هم وجود دارند که سفر را برای شما لذت بخش تر می نمایند.

یک ساعت که به سمت جنوب شهر مکزیک بروید به این شهر می رسید که مشهور به شهر رایحه بهاری است. این شهر نامش را از هوای ملایم و خوبش می گیرد که این مکان را در تمام فصول ایده آل می سازد. Cuernavaca دارای باغ ها و پارک های عمومی بسیار زیاد و چشمه های آبگرم و رودخانه های طبیعی می باشد. سایت باستان شناسی تئوپانزولک متاثر از سبک آزتک بوده که مربوط به 700 سال پیش می شود. از دیگر جاذبه های این شهر کلیسای جامع قرن هفدهم و کاخ Cortes است که مربوط به قرن شانزدهم که با نقاشی های هنرمندانه دیگو ریورا مزین شده است.

منبع مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی و جاذبه های گردشگری مکزیکوسیتی همراه ما باشید

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1457

به "مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی و جاذبه های گردشگری مکزیکوسیتی همراه ما باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با دیدنی های مکزیکوسیتی و جاذبه های گردشگری مکزیکوسیتی همراه ما باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید