مقاله: پارک ملی Manuel Antonio کاستاریکا

به گزارش مجله خزرکوه، مانوئل آنتونیو از محبوب ترین مقصد ساحلی در کاستاریکا است. با این حال، به دلیل مقررات دقیق آن، اکثر هتل ها و رستوران ها در دامنه جنگل گسترش یافته اند. به غیر از پارک ملی و سواحل، فعالیت های زیادی در دسترس برای انجام است.

مقاله: پارک ملی Manuel Antonio کاستاریکا

چهار ساحل اصلی در این منطقه وجود دارد. Espadilla، Manuel Antonio، Playita و Teldoros. شما در صخره های واقع در جزایر صخره ای و در کنار دریاچه های سنگی که پر از آبزیان مختلف زندگی می کنند، غواصی عالی خواهید داشت. آسانترین مکان و بهترین زمان برای غواصی از دسامبر تا آوریل در ساحل Biesanz است.

پارک ملی مانوئل آنتونیو توسط دولت کاستاریکا اداره می شود. پارک از سه شنبه تا یکشنبه (دوشنبه ها تعطیل است) از 8 صبح - 4 بعد از ظهر باز است. در ورودی پارک یک ایستگاه وجود دارد. هزینه ورود به پارک ملی برای هر نفر 16 دلار است. در پارک هیچ امکاناتی برای یک شب ماندن وجود ندارد. با این وجود هتل های زیادی در منطقه مانوئل آنتونیو وجود دارد.

پارک ملی Manuel Antonio با 1898 هکتار یکی از کوچکترین پارک های ملی کاستاریکا است. محدوده پارک از سطح دریا تا 160 متر است. از زیستگاه های جنگل های بارانی، ساحل و ... محافظت می کند. در پارک مسیرهای پیاده روی وجود دارد که از جنگل و یکی از زیباترین سواحل کاستاریکا، Playa Manuel Antonio عبور می کند.

منبع مقاله: پارک ملی Manuel Antonio کاستاریکا

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1445

به "مقاله: پارک ملی Manuel Antonio کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک ملی Manuel Antonio کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید