ملانظری: سابقه حق التدریسی برای جذب هیئت علمی در دانشگاه الزهرا(س) امتیاز است

به گزارش مجله خزرکوه، رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: سابقه حق التدریسی معرفی شدگان به دانشگاه در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم یک امتیاز و اولویت در نظر گرفته می گردد.

ملانظری: سابقه حق التدریسی برای جذب هیئت علمی در دانشگاه الزهرا(س) امتیاز است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهناز ملانظری، رییس دانشگاه الزهرا (س) در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره جذب اعضای هیئت علمی و اعلام احتیاج به مرکز جذب وزارت علوم بیان نمود: براساس برنامه زمانبندی اعلامی از سوی مرکز جذب وزارت علوم این دوره به دلیل شرایط خاص بازه زمانی طولانی تری را برای آنالیز و اعلام احتیاج های خود فرصت داشتیم.

ملانظری ادامه داد: برای آنالیز احتیاج های گروه های مختلف دانشگاه کمیته راهبری را تعیین کردیم که در آنجا براساس شاخص های تعیین اعلام احتیاج های هر گروه آنالیز گردد.

رییس دانشگاه الزهرا (س) گفت: از آنجایی که پاسخگویی و ارائه مجوز های لازم به تمام تقاضا های گروه های دانشگاه ممکن نیست کمیته راهبری را تشکیل دادیم تا کار آنالیز احتیاج ها را انجام داده و موارد مهم شناسایی شوند و درنهایت احتیاج های خود را به مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اعلام کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه سوابق تدریس اساتید مدعو و حق التدریس در جذب معرفی شدگان به دانشگاه برای فراخوان اهمیت دارد، عنوان نمود: در ابتدا سوابق تحصیلی و آموزشی فرد مورد آنالیز قرار می گیرد و به دنبال آن تجربه و سوابق آموزشی اش؛ بدون شک اگر فرد معرفی شده پیش تر سابقه تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود داشته باشد، به عنوان یک امتیاز ویژه و اولویت برای او در نظر می گیریم.

ملانظری اضافه کرد: البته در امتیازدهی به افراد برای جذب، حتما موارد پژوهشی نیز آنالیز می گردد یعنی با توجه به شرایط امروز یک استاد باید چندوجهی باشد و صرف آموزش به تنها کفایت نمی کند لذا در مقایسه های خود برای جذب هیئت علمی افراد معرفی شده را هم از بعد آموزشی و هم از بعد پژوهشی می سنجیم.

به گفته رییس دانشگاه الزهرا (س)، مسائل فرهنگی و اخلاقی افراد هم در این مسئله آنالیز می گردد و درنهایت افراد دارای صلاحیت در مقایسه با دیگران انتخاب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 823

به "ملانظری: سابقه حق التدریسی برای جذب هیئت علمی در دانشگاه الزهرا(س) امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانظری: سابقه حق التدریسی برای جذب هیئت علمی در دانشگاه الزهرا(س) امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید