مواد جادویی که خط خنده را محو می نماید

به گزارش مجله خزرکوه، برای از بین بردن خط خنده چه باید کرد و چگونه از شر این خطوط مزاحم که زیبایی چهره را به چالش می کشند، می توان خلاص شد؟!

مواد جادویی که خط خنده را محو می نماید

اگر از داشتن خط خنده، احساس خوشایندی ندارید و تصمیم به برطرف آن با روش های مدرن دارید، گفتنی است که می توانید از روش های طبیعی و ساده بهره ببرید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع موادی برای از بین بردن خط خنده می پردازیم.

استفاده از مواد خانگی برای از بین بردن خط خنده

روغن زیتون

این روغن به علت خاصیت ضد پیری در از بین بردن خط خنده فوق العاده موثر است. روغن زیتون بعلاوه حاوی چربی های اشباع نشده است که در وهله اول از بروز خطوط خنده جلوگیری می نمایند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اندازهی روغن زیتون به صورت خود بمالید و آن را به خوبی در نزدیکی ناحیه ای که معمولا خطوط خنده ایجاد می گردد، ماساژ دهید. این فرایند را دو بار در روز تکرار کنید. بعلاوه می توانید روغن زیتون را با اندازه کمی عسل مخلوط کنید. این خمیر را هرروز به صورت خود بمالید و در کوتاه ترین زمان از شر این خطوط خلاص شوید.

روغن آرگان

روغن آرگان حاوی 80٪ اسیدهای چرب غیراشباع است که با رادیکال های آزاد موجود در پوست شما مقابله می نماید. این به نوبه خود، نه تنها خطوط خنده را درمان می نماید بلکه به شما یاری می نماید تا از چین و چروک های پوستتان خلاص شوید.

پس از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست صورت، چند قطره روغن آرگان را بر روی صورت خود بمالید و آن را به آرامی ماساژ دهید. این کار را هر روز قبل از خواب انجام دهید. به زودی متوجه تفاوت در پوست خود خواهید شد.

زردچوبه

زردچوبه دارای خواص ضد پیری است که به کاهش چین و چروک و سایر خطوط ریز اطراف دهان یاری می نماید و پوست را صاف و نرم می نماید. 1 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را در یک کاسه بریزید. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید و آن ها را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی چین و چروک های اطراف دهان بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. بعد از این مدت می توانید آن را با آب ولرم بشویید.

چای سبز

چای سبز دارای خواص ضد پیری است که به کاهش خطوط و چین و چروک پوست یاری می نماید. بعلاوه دارای آنتی اکسیدان هایی است که به سفت شدن پوست اطراف دهان یاری می نماید. اندازهی چای سبز درست کنید و آن را در یخچال قرار دهید. هر رمان که خواستید اندازهی از آن را به صورت خود بزنید و پس از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب حالت دادن مژه با ترفندهای ساده خانگی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1659

به "مواد جادویی که خط خنده را محو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد جادویی که خط خنده را محو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید