میرحسینی: باشگاه ها پشتوانه تیم ملی هستند و باید به حقوق آنها احترام گذاشت

به گزارش مجله خزرکوه، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: ما می خواهیم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد ولی این باشگاه ها هستند که بازیکن سازی و دغدغه اقتصادی بازیکنان را رفع می نمایند.

میرحسینی: باشگاه ها پشتوانه تیم ملی هستند و باید به حقوق آنها احترام گذاشت

عباس علی میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تعطیلی لیگ برتر والیبال برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: شنیده ام که لیگ قرار است از هفته یازدهم به مدت 50 روز تعطیل گردد. تیم ها برای حضور و رسیدن به شرایط ایده آل در لیگ برتر، هزینه و وقت صرف نموده اند ولی آیا لژیونرهای تیم ملی نیز از همان ابتدا به اردو ملحق می شوند؟ اگر این طور است، ما نیز از تصمیم فدراسیون حمایت می کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: ما می خواهیم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد ولی این باشگاه ها هستند که بازیکن سازی و دغدغه اقتصادی بازیکنان را رفع می نمایند. تصمیم فدراسیون برای تعطیلی طولانی مدت لیگ باید با همفکری مربیان و کارشناسان گرفته می شد. سربلندی تیم ملی، آرزوی همه ماست ولی اردوی فعلی تیم ملی، تنها با حضور بازیکنان داخلی برگزار می گردد و 50 روز بدون مسابقه باعث متضرر شدن تیم های لیگ خواهد شد. در این بین، تیم ها، باشگاه ها، مدیران و سرمربیان تیم ها ضرر می نمایند. نباید یک طرفه به قضیه نگاه کرد.

میرحسینی گفت: تیم ها برای بازیکن سازی و داشتن یک لیگ پویا زحمت می کشند و کوشش می نمایند ولی در این موارد مهم باید تصمیم کارشناسانه گرفت که مصالح ملی و باشگاهی در آن لحاظ شده باشد. همه مربیان لیگ می خواهند که تیم ملی به المپیک برسد. باشگاه ها اما پشتوانه تیم ملی هستند و باید به حقوق آنها احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 102

به "میرحسینی: باشگاه ها پشتوانه تیم ملی هستند و باید به حقوق آنها احترام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرحسینی: باشگاه ها پشتوانه تیم ملی هستند و باید به حقوق آنها احترام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید