ناتو ائتلافی برای همکاری یا حفظ امنیت نیست

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت ناتو ائتلافی برای همکاری یا حفظ امنیت نیست بلکه ابزاری برای تقابل است و این ما را نگران می نماید.

ناتو ائتلافی برای همکاری یا حفظ امنیت نیست

پسکوف که با شبکه تلویزیونی PBS آمریکا مصاحبه می کرد، اضافه کرد: روسیه به اعزام نیرو به هیچیک از کشورهای عضو ناتو فکر نمی کند جز در صورتی که مجبورش نمایند یا از آن به عنوان واکنش استفاده کند. مسکو نمی تواند و نمی خواهد به چنین موضوعی فکر کند.

سخنگوی کرملین در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: در صورتی که اتحادیه اروپا از پرداخت هزینه گاز به روبل خودداری کند، تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

این مقام ارشد روس پیشتر نیز درباره احتمال خودداری اروپا از پرداخت هزینه گاز خریداری شده از روسیه به روبل هشدار داده و گفته بود: ما قصد نداریم بنگاه خیریه باز کنیم و در صورت امتناع کشورهای اروپایی از پرداخت هزینه گاز به روبل، آن را مجانی در اختیار این کشورها قرار نخواهیم داد.

پسکوف بعلاوه درباره اظهارات بایدن علیه پوتین و تأکید بر ضرورت کنار گذاشتنش از قدرت در روسیه گفته بود: این اظهارات نگران نماینده و توهین آمیز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1620

به "ناتو ائتلافی برای همکاری یا حفظ امنیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو ائتلافی برای همکاری یا حفظ امنیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید