نحوه استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

به گزارش مجله خزرکوه، بسیاری از ما در دنیای امروزی بقدری مشغول کار و غرق در دغدغه های ذهنی خود هستیم که به سختی یادمان می آید کنار یک گل ایستاده و آنرا بو کنیم. بهترین راهکار برای پیوند دوباره ما با طبیعت استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی منزل خودمان است تا به راحتی بتوانیم از شادابی و سرزندگی ای که طبیعت به طور رایگان در اختیار ما قرار می دهد استفاده کنیم. اگر قصد انجام چنین کاری را گرفته اید ساده ترین راه استفاده از گل و گیاه آپارتمانی در منزل است که در نمونه های بسیار متنوع و زیبایی پرورش یافته اند. اما عناصر دیگری بغیر از گل و گیاه هم هستند که می توانید از آنها در دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید و حتی آنها را بعنوان نقطه کانونی در مرکز توجه دکوراسیون منزل خود قرار بدهید.

نحوه استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شاید شما نیز از تحول دکوراسیون خود با استفاده از عناصر طبیعت شگفت زده شوید، آوردن فضای خارج به داخل خانه نتها بروی دکوراسیون خانه بلکه بروی تمامی اعضای خانواده و بطور کلی افرادی که در آن رفت و آمد می نمایند تاثیر شگرفی خواهد گذاشت. تنها با نگاه کردن به طبیعت می توانید از آن الهام گیری کنید و مدل های بدیع و منحصر بفرد خود را در منزلتان داشته باشید. از رنگ های موجود در طبیعت گرفته تا بافت هایی که قادر به لمس آنها هستید، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از طبیعت یاد بگیرم و در دکوراسیون منزلمان از آن استفاده کنیم.

یکی از دیگر از راه های موثری که به ما یاد میدهد چگونه از طبیعت در در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنیم، نگاه کردن به طبیعت از منظر و بعد متفاوت است. زمانی که در پیاده روهای شهرتان راه می روید، ممکن است ابتدا متوجه لامپ های خیابانی شوید که در بالای سر شما قرار گرفته اند و بعد از آن به نیمکتی که در کنار خیابان قرار داده شده توجه کنید. حال نگاه خود را عوض کنید و این دو شئ را از یک دید دیگر مانند دید یک مورچه نگاه کنید. از دید یک مورچه نیمکت شئ عظیم تر و برجسته تری است در حالی که لامپ در اینجا کوچکتر و معمولی تر جلوه خواهد نمود. با بدست اوردن این دید می توانید همین الگو را در دکوراسیون داخلی خودتان پیاده کنید، برای مثال می توانید در چیدمان نشیمن خود از مبلمانی عظیم بهره ببرید و در کنار آنها، آباژور زمینی کوچکی که نورش به سمت کاناپه متمرکز شده قرار بدهید تا ترکیبی زیبا از تعادل در دکوراسیون خانه خود بوجود آورده باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 764

به "نحوه استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید