پاسخ عجیب معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی ، تکلیف جدایی یک بازیکن به زودی تعیین می گردد (تور ارزان برزیل)

به گزارش مجله خزرکوه، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به قرعه کشی جام حذفی و رویارویی سرخ پوشان مرکز با سپاهان واکنش نشان داد.

پاسخ عجیب معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی ، تکلیف جدایی یک بازیکن به زودی تعیین می گردد (تور ارزان برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد تقابل پرسپولیس با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم بازی جذابی باشد، هم سپاهان و هم پرسپولیس جزو تیم های مدعی در لیگ و جام حذفی هستند. با این قرعه جذابیت های فوتبال بیشتر می گردد و امیدوارم بازی خوبی باشد.

  • فینال زودرس در جام حذفی؛ پرسپولیس میهمان شد و استقلال میزبان | قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی

وی ادامه داد: طبیعتا کوتاهترین راه برای قهرمانی در جام حذفی همین مسابقات است. ضمن احترامی که به سپاهان قائلیم، برای قهرمانی محکوم به برد در تمام بازی ها هستیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد میزبان سپاهان در این مسابقه گفت: فرقی نمی کند، هم برای ما و هم سپاهان بازی سختی است. قسمت ما این است که با تیم های اصفهانی بازی کنیم.

وی در مورد جذب پریرا، مهاجم برزیلی گفت: نامش را نمی دانم! با جدایی لوکادیا و اتفاقی که افتاد کادرفنی در پست مهاجم احساس احتیاج نموده و در حال اجرا کارهای جذب این بازیکن هستیم.

محمدی در مورد فسخ قرارداد سیامک نعمتی و اینکه مطالباتش بخشیده گردد، گفت: این کار هم در حال اجرا است. ظرف چند روز آینده تعیین می گردد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شکایت از لوکادیا به کجا رسید، مطرح نمود: بخش حقوقی و روابط بین الملل یک سری مستندات را آماده می نمایند و به محض اینکه آماده شد این کار هم شروع می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1745

به "پاسخ عجیب معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی ، تکلیف جدایی یک بازیکن به زودی تعیین می گردد (تور ارزان برزیل)" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ عجیب معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی ، تکلیف جدایی یک بازیکن به زودی تعیین می گردد (تور ارزان برزیل)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ عجیب معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی ، تکلیف جدایی یک بازیکن به زودی تعیین می گردد (تور ارزان برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید