پتانسیل های سنتی هر منطقه در جهت توسعه گردشگری قرار گیرد

به گزارش مجله خزرکوه، به گزارش خبرنگاران، مرتضی رحمانی منفرد ظهر شنبه در مراسم افتتاح هتل سنتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پتانسیل های سنتی و بومی هر منطقه باید در جهت توسعه گردشگری قرار گیرد، گفت: گردشگری یکی از راهکارهای مهم برای توسعه کشور به شمار می رود که دولت این امر را مورد توجه جدی قرار داده است.

پتانسیل های سنتی هر منطقه در جهت توسعه گردشگری قرار گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی عنوان نمود: هم اکنون در مناطق مختلف کشور ظرفیت های سنتی و تاریخی وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها در راستای جذب توریست و گردشگری بهره گرفت.

مرتضی رحمانی منفرد تاکید نمود: بسیاری از مسافران و گردشگران به ظرفیت های بومی و سنتی علاقه فراوان دارند و بسیاری از مردم علاقه مند به تجربه موارد مختلف سنتی هستند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان نمود: مراکز اقامتی سنتی و بهره گیری از ظرفیت های بومی در این مراکز می تواند عاملی برای جذب توریست و گردشگر به مناطق مختلف باشد.

وی گفت: باید سرمایه گذارهای حوزه گردشگری را حمایت کرد و کوشش گردد که سرمایه گذاران بتوانند در زمینه های توسعه گردشگری پیروز عمل نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت در حوزه تاریخی و جاذبه های گردشگری است.

مرتضی رحمانی منفرد عنوان نمود: این استان با داشتن نعمت های خدادادی فراوان در حوزه طبیعت یکی از استان های زیبای کشور است که در این استان همه نوع جاذبه گردشگری را می توان مشاهده کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: کوشش دولت در راستای توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری است و گردشگری می توان استان چهارمحال و بختیاری را از محرومیت خارج سازد و به یکی از استان های نمونه گردشگری تبدیل کند.

مرتضی رحمانی منفرد گفت: گردشگری می تواند معضلات موجود در این استان مانند بیکاری و درآمد کم را حل نماید و توسعه استان را در تمام حوزه ها سبب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 215

به "پتانسیل های سنتی هر منطقه در جهت توسعه گردشگری قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتانسیل های سنتی هر منطقه در جهت توسعه گردشگری قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید