پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان بهره برداری شد

به گزارش مجله خزرکوه، شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: پست63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان به صورت آزمایشی بهره برداری و این شهرک صنعتی برق دار شد.

پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان بهره برداری شد

مجید وفایی ابراز داشت: راه اندازی و بهره برداری آزمایشی طرح احداث پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با اعتباری 125 میلیارد تومان انجام شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، با اشاره به اینکه پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با هدف تامین برق مصرفی مورد احتیاج شهرک صنعتی دامغان برنامه ریزی و احداث شد، گفت: احداث این پست ضمن تامین برق این شهرک صنعتی و پشتیبانی از مصارف برق خانگی، موجب افزایش قابلیت مانور و افزایش قابلیت اطمینان در شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه نیز می گردد.

وی تاکید نمود: بخش عمده تجهیزات و سیستم های طرح از داخل کشور تامین شد و سیستم های حفاظت و کنترل به کار رفته در این طرح کامل به روز است.

شرکت برق منطقه ای سمنان اضافه کرد: با هدف کاهش هزینه های نیروی انسانی و ارتقاء سطح فنی در عملکرد اپراتوری، این طرح قابلیت بدون اپراتور بودن (Unmanned) را دارد و عملیات پایش شبکه و انجام فرمان از راه دور نیز از دیگر مزایای فنی این پست است که زمینه بهره برداری موثرتر از پست در شرایط بحران را فراهم می نماید.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1711

به "پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی دامغان بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید