چراغ سبز فیفا به اجرای آزمایشی قوانین جدید فوتبال در هلند، فوتسال روی چمن!

به گزارش مجله خزرکوه، فدراسیون جهانی فوتبال با اجرای آزمایشی بعضی قوانین جدید در رده های پایه فوتبال هلند موافقت نموده است.

چراغ سبز فیفا به اجرای آزمایشی قوانین جدید فوتبال در هلند، فوتسال روی چمن!

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال هلند از جانی اینفانتینو مجوز گرفته تا در قالب طرحی آزمایشی قوانینی جدید را در بعضی از تورنمنت های فوتبال این کشور اعمال کند. این تغییرات شامل 5 مورد است که فوتبال را تا حد بسیار زیادی به رشته ورزشی هم خانواده اش یعنی فوتسال شبیه می نماید.

این تغییرات که در جلسه اخیر نمایندگان فدراسیون های فوتبال آلمان، انگلیس، بلژیک و آمریکا در شهر زیست هلند مورد آنالیز نهاده شد - جلسه ای با موضوع ارتقای VAR و روش های استفاده بهینه از آن - شامل برگرداندن توپ به زمین بازی با ضربه پا به جای پرتاب اوت با دست، در نظر گرفته شدن سقف محدودیت خطا برای یک بازیکن، انجام تعویض های نامحدود، محاسبه زمان مفید برای بازی (تنها زمانی که توپ در جریان باشد) و اخراج موقت بازیکنان در صورت دریافت دو کارت زرد، می گردد.

جیس دی یونگ، دبیر کل فدراسیون فوتبال هلند در این خصوص گفت: ما با گروه های مختلف در مورد تغییر قوانین فوتبال صحبت کردیم که شامل مربیان، طرفداران، بازیکنان و ورزشکاران جوان می گردد و نتیجه آن این 5 قانون جدید بوده است. از این رو می خواهیم ببینیم که آیا امکان آزمایش قوانین متفاوت وجود دارد یا نه. ما می توانیم این قانون را در رده های پایه خود تا زیر 19 ساله ها و به عنوان مثال در مسابقات غیررسمی امتحان کنیم. وظیفه ماست که به قوانینی جدید برای جذاب تر کردن فوتبال بدون لطمه وارد شدن به ذات آن فکر کنیم. این 5 مورد اما معیارهایی نیستند که از همین فردا یا 5 سال دیگر لازم الاجرا باشند. آزمایش آنها در پروسه بلند مدت صورت خواهد گرفت. ما به دنبال تکامل فوتبال هستیم نه ایجاد انقلاب در آن.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 320

به "چراغ سبز فیفا به اجرای آزمایشی قوانین جدید فوتبال در هلند، فوتسال روی چمن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز فیفا به اجرای آزمایشی قوانین جدید فوتبال در هلند، فوتسال روی چمن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید