چراغ سبز لالیگا برای بازگشت مسی به بارسلونا

به گزارش مجله خزرکوه، باشگاه بارسلونا به نظر می رسد اولین گام ها برای بازگرداندن لیونل مسی به جمع آبی و اناری ها را با موفقیت سپری نموده است.

چراغ سبز لالیگا برای بازگشت مسی به بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که طرح و برنامه شان برای بازگرداندن لیونل مسی به نوکمپ به نتیجه برسد، برای همین در آرامش کار خود را گام به گام پیش می برند. شبکه تلویزیونی فاکس اسپورت آرژانتین در این خصوص گزارش داد؛ باشگاه بارسا طرح پیشنهادی خود برای جذب مسی را برای اعتبارسنجی به لالیگا ارائه نموده است و سازمان لالیگای اسپانیا هم مثبت به آن نگاه نموده است. طبق این گزارش؛ برنده هفت توپ طلا می داند که بارسلونا خود را آماده ارائه پیشنهادی به او می نماید، به همین دلیل قصدی برای تمدید قراردادش با پاریسن ژرمن ندارد.

رسانه اسپانیایی رلوو هم مدعی شد؛ باشگاه بارسلونا پاسخ منفی از سوی لالیگا بابت اعتبارسنجی طرح پیشنهادی اش برای جذب مسی 35 ساله دریافت ننموده است. مراحلی وجود دارد که باشگاه بارسلونا با آرامش در حال کار بر روی آنهاست.

گفته می گردد مسی در انتها فصل جاری و با منقضی شدن قرارداد فعلی اش از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد چرا که پروژه ورزشی PSG و نتایج ضعیفی که این تیم اخیراً کسب نموده که حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم یکی از آن ها بوده، او را برای ماندن متقاعد ننموده و در پی جدایی از این تیم است.

این فوق ستاره آرژانتینی که تابستان 2021 در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم انتها داد و به پاری سن ژرمن پیوست، در زمان حضورش در بارسا در 778 بازی 672 گل برای کاتالان ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب 34 جام مختلف یاری کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1784

به "چراغ سبز لالیگا برای بازگشت مسی به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز لالیگا برای بازگشت مسی به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید