کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

به گزارش مجله خزرکوه، قیمت گوجه فرنگی در هفته های گذشته در بازار بیرجند، با فراوری و توزیع محصول فراوریشده در زندان مرکزی بیرجند کاهش یافت.

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از خبرنگاران، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان گفت: کار برداشت گوجه فرنگی از گلخانه این زندان یک ماه پیش شروع شده و هم اکنون روزانه یک تن محصول از این گلخانه برداشت می گردد.

زنگنه اضافه نمود: گوجه فرنگی فراوریی زندانیان بیرجند، علاوه بر توزیع در بازار بیرجند به بازار تهران نیز ارسال شده است که توزیع آن توانسته قیمت گوجه فرنگی را در بازار کاهش دهد.

وی وسعت گلخانه زندان مرکزی بیرجند را 4 هزار مترمربع با کشت هیدروپونیک دانست و گفت: در این گلخانه 15 زندانی مشغول کارند که از شروع سال جاری 55 تن خیار نیز در این گلخانه فراوری نموده اند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان با اشاره به طرح توسعه این گلخانه اضافه نمود: راه اندازی گلخانه ای 4 هزار مترمربعی برای فراوری صیفی جات و گلخانه هزار مترمربعی برای تولدی نشاء گوجه فرنگی از برنامه های ما برای توسعه کشت گلخانه ای در زندان و ایجاد اشتغال برای زندانیان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 227

به "کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید