کرم اصلاح چیست و برترین کرم اصلاح صورت چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله خزرکوه، محصولات بسیار زیادی برای اصلاح مرطوب وجود دارند و در رایحه ها، اشکال، بافت ها و میزان های مختلفی در دسترس هستند. این محصولات شامل صابون ها، کرم ها، فوم ها و ژل هایی هستند که در تیوب، قوطی و حتی کاسه های چوبی وجود دارند. انتخاب محصول اصلاح مناسب می تواند بین پوست سالم و پوستی که با موهای زیر پوستی، سوختگی با تیغ یا بریدگی آسیب دیده است وجود دارد. در ادامه در این مطلب به آنالیز کرم های اصلاح و معرفی برترین کرم شیو می پردازیم و امیدواریم که در پایان بتوانید محصول مناسب صورت خود را پیدا کنید.

کرم اصلاح چیست و برترین کرم اصلاح صورت چه ویژگی هایی دارد؟

یک اصلاح با کیفیت تجربه ای لوکس، مجذوب نماینده و انرژی بخش است که یکی از برترین روش ها برای شروع کردن روز به شمار می رود. اما پوست بریده، ناهموار و خشک یکی از بدترین روش های شروع روز است.

استفاده از کرم اصلاح هنگام اصلاح به مرطوب نگه داشتن پوست، اصلاح راحت تر موها و لذت بخش ساختن تجربه اصلاح یاری نموده و به طور کلی پوست را در برابر تیغ تیز محافظت می نماید. کرم ها و صابون های اصلاح محصول های محبوبی به این منظور هستند.

کرم های اصلاح نتایجی مشابه صابون های اصلاح کف نماینده دارند. برخلاف صابون های قدیمی کرم های اصلاح برای کف کردن به کوشش کمتری احتیاج دارند. کرم می تواند با براش اصلاح یا با انگشتان روی صورت اعمال گردد. براش مزایای بیشتری مانند ایجاد کف گرم، بلند کردن بیشتر ریش از روی صورت و لایه برداری ملایم پوست دارد.

کرم های اصلاح اغلب برترین و موثرترین محصول برای اصلاح مرطوب سریع تر شناخته می شوند. کرم ها بدون صرف زمان زیاد و برخلاف صابون های اصلاح که باید محکم روی پوست کشیده شوند بدون دشواری کف بیشتری را ایجاد می نمایند. این کرم ها علاوه بر این از پوست محافظت نموده و آن را نرم و مرطوب می سازند. کرم های کف نماینده به صورت کاسه ای یا تیوبی فروخته می شوند.

کرم اصلاح چیست؟

کرم اصلاح بافت کرمی تر و ضخیم تری نسبت به سایر محصولات کف نماینده اصلاح دارد. اغلب اوقات این کرم ها در ابتدا با آب ترکیب شده و برای اعمال سریع و راحت در ابتدا با آن کف درست می نمایند. البته بعضی انواع این کرم ها هم ممکن است به اندازه بیشتری آب احتیاج داشته باشند. هر دو نوع آن ها می توانند بدون احتیاج به ایجاد کف در کاسه به صورت مستقیم روی پوست از طریق انگشتان یا براش اعمال شوند. یا در صورتی که می خواهید کف ایجاد کنید می توانید کرم را داخل یک کاسه ریخته و برای ایجاد کف بیشتر با یک براش قبل از اعمال آن روی صورت کف ایجاد کنید.

بهتر است با کرم اصلاح کدام مدل اصلاح کردن را انجام دهیم؟

روش های سنتی اصلاح مانند اصلاح با تیغ مستقیم و تیغ ایمن دو لبه اغلب با صابون های اصلاح انجام می شوند اما کرم های اصلاح برای هر مدل اصلاحی از جمله استفاده از تیغ های یدک یا حتی تیغ های الکتریکی مناسب هستند.

چگونه کرم های اصلاح در یک اصلاح دقیق با فولیکول های موی صورت تعامل دارند؟

کرم های اصلاح به عنوان محصولی برای اصلاح مرطوب از موادی تشکیل شده اند که پوست را نرم می سازند. این کرم ها به عنوان مانعی بین فولیکول های مو و پوست به کار می روند و به تیغ یاری می نمایند که آسان و نرم حرکت کند. با استفاده کردن از اندازه مناسب کرم اصلاح و کف خوب اصلاح تمیزتر و راحت تری خواهید داشت.

مقدار چربی و گلیسیرینی که باید در برترین کرم اصلاح صورت باشد

کرم های اصلاح خوب بین 30 تا 50 درصد چربی (اغلب روغن نارگیل، روغن کاملا طبیعی ای است که به پوست نفوذ نمی نماید) و گلیسرین (برای کف زیاد و حجیم) دارند که برترین محافظت ممکن را ایجاد می نماید. گلیسرین یک ترکیب طبیعی است که از چربی گیاهی یا حیوانی به دست آمده و اغلب به عنوان آبرسان در وسایل آرایشی استفاده شده و خشکی و دهیدراته شدن پوست را کاهش می دهند.

در عین حال چربی های دیگری مانند روغن نارگیل هم در کرم های اصلاح وجود دارند که شامل اسیدهای چرب مفید بوده و محافظت لازم در برابر میکروارگانیسم های مضر را فراهم نموده، از عفونت های پوستی جلوگیری نموده و التهاب را کاهش می دهند. گلیسیرین و چربی هر دو به قوام یک کرم اصلاح خوب فومی یاری می نمایند. این دو ماده پوست و مو را نرم و مرطوب نگه داشته و برای اصلاح نرم و بدون خراشیدگی تیغ را روغن کاری کنید. رطوبت و محافظت ناشی از چربی مانع از سوزش، بریدگی و سایر آسیب ها و حساسیت های پوست هنگام اصلاح می گردد.

چگونه برترین کرم اصلاح صورت پوست را مرطوب و هیدراته نگه می دارد؟

کرم اصلاح های باکیفیت مواد طبیعی ای دارند که به خوبی با پوست تعامل نموده، به خوبی کف نموده و برای اصلاح بهتر به رطوبت رسانی و هیدراته شدن پوست یاری می نماید. این ترکیبات رطوبت رفته از پوست طی فرایند اصلاح را باز گردانده و این اطمینان را ایجاد می نمایند که پوست خشک نمی گردد.

چگونه کرم اصلاح مانع از بریدگی شده و یک اصلاح نرم را فراهم می نماید؟

کرم های اصلاح به علت قابلیتی که در نرم کردن پوست دارند به عنوان یک مانع محافظتی به کار می روند. بعلاوه فولیکول های مو را بلند نموده و این امکان را برای تیغ فراهم می نمایند که به آرامی و نرمی روی پوست حرکت نموده و به صورت ناگهانی پوست را زخمی نکند. این کرم ها علاوه بر این به شما این امکان را می دهند که ببینید کجا مسیر اصلاح ایجاد نموده اید بنابراین دیگر برای بار دوم روی ناحیه محافظت نشده اصلاح را انجام نمی دهید. در نتیجه خطر بریدگی و خراش کاهش پیدا نموده و اصلاح بهتر و تمیزتری خواهید داشت.

تفاوت بین کرم، فوم و ژل اصلاح چیست؟

کرم اصلاح محصولی است که قبل از اصلاح کردن کف می نماید، اغلب از مواد طبیعی ساخته شده و در قوطی یا به صورت تیوبی وجود دارد. به هر حال فوم ها و ژل های اصلاح هم دارای کف قبل از اصلاح هستند اما اغلب از مواد مصنوعی ساخته می شوند تا بافت هوا مانند خود را حفظ نمایند. به علت اینکه ژل ها و فوم های اصلاح اغلب در قوطی های آماده مصرف هستند، اغلب کف سرد ایجاد می نمایند که به باز کردن منافذ یاریی ننموده و منجر به ایجاد حساسیت می گردد.

نکاتی که هنگام خرید کرم اصلاح باید در نظر بگیرید

مواد تشکیل دهنده

هنگام انتخاب محصولات برای اصلاح مرطوب باید در پی محصولاتی باشید که حاوی مواد طبیعی مانند روغن های طبیعی نارگیل، آووکادو، آلموند و جوجوبا به عنوان روغن های ضروری طبیعی هستند. این روغن ها بر خلاف اسمشان چرب نیستند و اغلب به محض تماس با پوست بخار می شوند. روغن های ضروری 100 درصد طبیعی بوده و از اسانس غلیظ گیاهان، ریشه ها، میوه ها یا گل ها تهیه می شوند.

در کرم ها و صابون های اصلاح اغلب روغن های ضروری ای مانند چوب صندل، چوب سدر، سرو، ترنج، لیمو، نعنا هندی، اکالیپتوس، نعنا فلفلی، وتیور، اسطوخودوس یا رز وجود دارد. در پی محصولاتی باشید که روغن های ضروری را در محصولی با پایه ای کاملا طبیعی ترکیب نموده باشد.

البته همه مواد تشکیل دهنده کرم های اصلاح هم طبیعی نیستند. ترکیبات طبیعی برخلاف ترکیبات شیمیایی، تجزیه پذیر بوده و با چرخه و کارکرد بدن در هماهنگی هستند. در صورتی که بدانید چه تعداد از محصولات موجود در بازار پوستتان را خراب می نمایند شگفت زده خواهید شد. بهتر است همواره فهرست ترکیبات تشکیل دهنده محصول را چک کنید و در صورتی که شامل موادی که در ادامه معرفی می کنیم در آن فهرست بودند از خرید محصول صرفه نظر کنید:

  • رنگ های شیمیایی؛ می توانند باعث واکنش های حساسیتی شدید شوند.
  • رایحه های مصنوعی؛ می توانند باعث سردرد، حساسیت، سرگیجه، ضایعه های پوستی و خارش شوند. بیشتر واکنش های آلرژیک ناشی از مواد آرایشی از رایحه های مصنوعی یا ساختگی ناشی می شوند.
  • پاک نماینده ها؛ موادی هستند که به محصولات اضافه می شوند تا کف ایجاد نمایند و هر چیزی که روی سطح پوست هست را پاک نمایند. این پاک نماینده ها می توانند باعث التهاب و خشکی پوست شوند.
  • مواد شیمیایی؛ مانند پارافین، روغن معدنی و نفت به عنوان جایگزین های ارزانی برای روغن های طبیعی که برای پوست بی ضرر بوده اما گران قیمت هستند به کار می روند. این مواد باعث بسته شدن منافذ پوست شده و از فرایند تنفس طبیعی پوست جلوگیری می نماید.
  • الکل؛ هر محصولی که نام آن با ال تمام گردد، الکل است یا از الکل گرفته می گردد و هر چیزی که شامل الکل باشد می تواند باعث خشکی، پوسته شدن، سوختگی، ورم و جوش های پوستی می گردد.

رایحه

البته در اصل ترجیح شخصی فرد مهم است. بسیاری از افراد رایحه خاصی را به علت مواد تشکیل دهنده آن دوست دارند و برای نوع خاصی از پوست مناسب تر است. البته هیچ مسئله ای در رابطه با انتخاب یک رایحه به علت اینکه از آن لذت می برید، وجود ندارد. انتخاب رایحه ای که دوست دارید در اصلاح هم بسیار عالی است.

مدل های بدون رایحه و روغن های اسطوخودوس و رز برای پوست های حساس و پوست های مستعد سوختگی و درد در اصلاح با تیغ مفید هستند. روغن های لیمو و نارنج برای پوست هایی که در معرض برش و خراش قرار دارند مناسب هستند. چوب سدر، نعنا فلفلی و چوب صندل بسیار تمیزنماینده بوده و برای پوست و به ویژه پوست هایی که در معرض برون ریزی جوش هستند مفیدند.

نوع پوست خود را در نظر بگیرید

هنگامی که پوست خشکی دارید در پی کرم اصلاحی باشید که در ترکیباتش رطوبت، گلیسیرین و چربی بالایی داشته باشد (مانند روغن نارگیل و شی باتر).

پوست چرب

برای پوست چرب در پی کرم اصلاحی باشید که فرمولاسیون سبک و غیر روغنی ای داشته باشد که منافذ پوستتان را نبندد و منجر به حساسیت و خارش نگردد.

پوست حساس

در صورتی که پوست حساسی دارید باید در پی کرم های اصلا بدون بو و ضد حساسیت باشید. ترکیبات نرم نماینده مانند ویتامین E و آلوئه ورا هم مناسب هستند.

نوع موی صورت خود را نیز در نظر بگیرید

برای موهای ضخیم و زبر صورت در پی کرم اصلاحی باشید که اندازه زیادی ماده نرم نماینده داشته باشد. به عنوان مثال کره کاکائو و شی باتر که پوست را به شدت آبرسانی می نمایند تا مو بلند گردد.

موی نازک و ظریف

در صورتی که موی صورتتان نازک است فرمولاسیون های سبک برای تعامل با مو هنگام اصلاح با تیغ بهتر عمل می نمایند.

10 گزینه برای خرید برترین کرم اصلاح صورت در خبرنگاران

در صورتی که در پی برترین کرم برای اصلاح صورت هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید زیرا در ادامه 10 کرم اصلاح پر فروش در فروشگاه خبرنگاران را معرفی می کنیم.

1. خمیر اصلاح آرکو من مدل Hydrate حجم 94 میلی لیتر

این کرم اصلاح ساخت کشور ترکیه است. بعلاوه ضد باکتری و بدون عصاره بوده و با پوست های معمولی سازگاری دارد. حجم این کرم 94 میلی لیتر است.

2. خمیر اصلاح آرکو من مدل Sensitive حجم 94 میلی لیتر

این کرم اصلاح هم علاوه بر ضد باکتری و بدون عصاره بودن، مناسب پوست های حساس است و در کشور ترکیه تهیه شده است. علاوه بر این حجمی بالغ بر 94 میلی لیتر دارد.

3. خمیر اصلاح هیدرودرم مدل Sensitive وزن 100 گرم

خمیر اصلاح sensitive هیدرودرم دارای عصاره بابونه بوده و مناسب پوست های حساس است.

4. خمیر اصلاح هیدرودرم مدل Cool And Fresh وزن 100 گرم

خمیر اصلاح مدل Cool And Fresh هیدرودرم دارای عصاره رزماری بوده و با پوست های معمولی سازگاری دارد. وزن این خمیر اصلاح 100 گرم است.

5. کرم اصلاح باله آ مدل sensitive حجم 100 میلی لیتر

کرم اصلاح حساس Balea MEN با نرم کردن سریع موهای ریش باعث لغزش راحت تیغ اصلاح می گردد. همین مساله آن را برای پوست های حساس مردانه مناسب می سازد. این کرم باعث تسکین و آرامش پوست هنگام اصلاح شده و سرخوردن تیغه را ساده تر می سازد. علاوه بر این فرمولاسیون ملایمی با آلوئه ورا و پانتول داشته که منجر به ایجاد یک اصلاح کامل و ملایم می گردد. این کرم اصلاح ساخت کشور آلمان است.

6. کرم اصلاح کنتس مدل ویتامینه کامفورت 3X حجم 100 میلی لیتر

کرم اصلاح کنتس مدل ویتامینه کامفورت 3X همانطور که از نامش پیداست دارای ویتامین و به ویژه ویتامین F بوده و مناسب نرم نماینده و گلیسیرین است. این کرم اصلاح مناسب انواع پوست بوده و حجمی بالغ بر 100 میلی لیتر دارد.

7. خمیر اصلاح آرکو من مدل Cool حجم 94 میلی لیتر

خمیر اصلاح آرکو من مدل cool برای افرادی که اصلاح روزانه به صورتشان آسیب می زند مناسب است. این محصول بدون الکل بوده و ضد باکتری است. با استفاده از این کرم، تیغ راحت تر روی پوست حرکت نموده و بدون برش می توانید اصلاح خود را انجام دهید. به منظور استفاده از آن باید پس از مرطوب کردن پوست، اندازهی از کرم را روی برس اصلاح قرار داده و روی پوست بمالید. سپس آن را به صورت یکنواخت روی پوست پخش کنید تا لایه ای نرم و ضخیم به وجود آید. در نهایت به راحتی اصلاح خود را انجام دهید.

8. خمیر اصلاح ژیلت مدل Lime وزن 70 گرم

کرم اصلاح ژیلت ساخت کشور آلمان بوده، 70 گرم وزن دارد و ضد باکتری است. این کرم با پوست های معمولی سازگاری دارد.

9. کرم اصلاح صورت آقایان سیفور Vitamin E حجم 150 میلی لیتر

این کرم اصلاح با داشتن ویتامین E و عصاره های گیاهی از پوست به صورت کامل مراقبت می نماید. بعلاوه به منظور جلوگیری از خشکی پوست خاصیت نرم و مرطوب نمایندگی دارد. علاوه بر این با آماده سازی ساقه مو و فراهم کردن کف ایدئآل و داشتن PH سازگار تجربه یک اصلاح راحت را فراهم می نماید.

10. خمیر اصلاح مردانه نیوآ مدل Protect And Care حجم 100 میلی لیتر

این کرم اصلاح عصاره مواد معدنی دریایی و آلوئه ورا و بعلاوه ویتامین E دارد. بعلاوه با ایجاد کف متراکم و سازگاری با پوست فرایند اصلاح را تسهیل نموده و از سوختگی با تیغ جلوگیری می نماید.

منبع: gentlemans gazette

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 1847

به "کرم اصلاح چیست و برترین کرم اصلاح صورت چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرم اصلاح چیست و برترین کرم اصلاح صورت چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید