کشف 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

به گزارش مجله خزرکوه، خبرنگاران/کردستان فرمانده مرزبانی کردستان از کشف 54 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته، در کرزهای کردستان اطلاع داد.

کشف 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

سردار کیومرث شیخی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه در چندین عملیات دقیق و برنامه ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق کشف کردند.

وی اضافه نمود: مرزبانان استان کردستان در این عملیات ها پیروز شدند 74 هزار و 960 پاکت سیگار خارجی، 303 هزار و 894 قلم داروی قاچاق، 408 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت خارجی، شش هزار و 980 ثوب البسه خارجی و 36 هزار و 566 لیتر سوخت را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به اینکه در این راستا 42 قاچاقچی دستگیر و 38 وسیله نقلیه نیز توقیف شد، اضافه نمود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود 54 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

وی یادآور شد: مرزبانان در سراسر مرزهای استان کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: khazarkooh.ir شناسه مطلب: 80

به "کشف 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 54 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید